Klant12345

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onderzoek naar onterechte rekening

6 Maart jl. heb ik per email de bevestiging ontvangen dat er een onderzoek in gang is gezet naar kosten die in rekening zijn gebracht na het aflopen van mijn Vodafone abonnement. Hierin wordt dat ik binnen 10 werkdagen van antwoord zal worden voorzien. Helaas heb ik nu, na meer dan een maand wachten en herhaaldelijke emails, nog steeds geen antwoord ontvangen.

Ik wil weten wat de stand van zaken is omtrent het onderzoek dat in gang is gezet.

Uw reactie zie ik graag met spoed tegemoet.
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Klant12345,

Via het forum kan je vraag niet worden beantwoord. Het forum staat niet vast aan de klantenservice, waardoor bijvoorbeeld een case niet kan worden bekeken.
Het beste is en blijft contact op te nemen met de klantenservice. Dit kan per telefoon, mail, chat of social media.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic