Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,408Oplossingen
  • 1,894Discussies
  • 85.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

S8 plus Alleen-lezen Onopgelost

Kan iemand mij uitleggen dat voor een vaste klant deze s8 2 euro per maand duurder is bij het verlengen bij Vodafone dan dat je hem opnieuw besteld bij belsimpel met zelfde abbonomentErg vreemd.. denk...

Kapotte Gsm Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Mijn gsm is stuk.... Is het mogelijk om nu al te verlengen? Het contract loopt tot 15 augustus 2017, eigenlijk nog net niet binnen de 4 maanden dus... En wat zou het eventueel kosten indien dit...

Blox werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Op 27 maart heb ik de 1gb internet blox aangezet en kreeg een smsje dat de blox is toegevoegd. Echter kom ik er nu achter dat ik al een paar dagen per dag betaal ipv dat hij de blox gebruikt.

Voicemail aanzetten Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan mijn voicemail niet aanzetten! Als ik bel met 1233 krijg ik een engelstalige mevrouw te horen: "welcome to vodafone voicemail, you are not proficient for vodafone voicemail". Meer kan ik er nie...

Abonnement acties Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Ik kreeg laatst in de My Vodafone app te zien, dat nu standaard (Omdat ik Ziggo klant ook ben) mijn data verdubbeld word. En dat we zenderpakketten gratis gaan krijgen.In de winkel werd gezegd dat...

Systeemwerkzaamheden in nacht van 12 april op 13 april Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/jw8otIn de nacht van woensdag 12 april op donderdag 13 april zullen er werkzaamheden plaatsvinden aan ons klantensysteem. Om dit goed te laten verlopen zullen verschillende systemen ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen