bromilio

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onderkant touchscreen HTC m8 reageert niet

Sinds Augustus heb ik de HTC One M8 en tot 2 weken geleden geen enkel probleem mee gehad.

Echt 2 weken geleden is er een probleem opgedoken, namelijk de onderkant van de touchscreen werkt niet.
Ik heb mijn scherm laten vervangen tot 2 keer toe, maar het probleem blijft.

Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @bromilio ,

Als het toestel is gevallen valt het helaas niet meer onder de garantie. Als er waterschade zou zijn op het toestel zou ik juist eerst de speakers beoordelen want daar zou water opgevangen kunnen zijn, zelf pak ik ook mijn toestel weleens in de regen (heeft wel en screenprotector erop) en dan komen er ook regendruppels op maar of regen nou tussen het scherm en de speaker is gaan kruipen kan ik niet bevestigen dat is lastig te zien vanaf de andere kant ;).

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @bromilio ,

Nee zou niet echt durven te zeggen wat er dan mis is met het toestel, als het alleen aan de onderkant zit betekent dat het probleem niet perse alleen daar hoeft te spelen (onder het scherm).
Heb je het toestel laten vallen en overige wat daarop matcht? Zijn de vorige reparaties wel gewoon via de winkel gegaan, en zij deze ter reparatie hebben gestuurd?
bromilio
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi @SamsungExpert ,

de telefoon is wel eens gevallen inderdaad, maar niet in de afgelopen weken.
Draag de telefoon ook bijna niet in mijn broekzak (eventueel buigen van de telefoon).

Ik heb geen goede ervaringen gehad mijn telefoon via de vodafone winkel op te sturen voor reparatie, omdat ik meestal een reactie kreeg van "valt niet in de garantie".
Het vervangen van mijn scherm heb ik laten uitvoeren door een bedrijf bij mij in de buurt (newphonefix). Zij kunnen helaas ook niet aangeven waar het probleem vandaan komt.

Natuurlijk fiets ik wel eens in de regen of neem mijn telefoon op wanneer het miezert, misschien wat waterschade of iets dergelijks hierdoor?

Ik hoop iig niet dat de HTC M8 daarvoor zo vatbaar is.

In ieder geval bedankt voor je antwoord
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @bromilio ,

Als het toestel is gevallen valt het helaas niet meer onder de garantie. Als er waterschade zou zijn op het toestel zou ik juist eerst de speakers beoordelen want daar zou water opgevangen kunnen zijn, zelf pak ik ook mijn toestel weleens in de regen (heeft wel en screenprotector erop) en dan komen er ook regendruppels op maar of regen nou tussen het scherm en de speaker is gaan kruipen kan ik niet bevestigen dat is lastig te zien vanaf de andere kant ;).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic