jeltooo

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Abbonement bevroren icm whatsapp verificatie

Beste lezer,

Vandaag heb ik mijn Galaxy S5 vernieuwd met Andoid Lollipop (5.0). Na het installeren heb ik verschillende apps geinstalleerd waaronder Whatsapp. Bij het vernieuwen van een besturingssysteem vraagt whatsapp om je telefoonnummer te bevestigen, dit was ik helaas helemaal vergeten.

Op dit moment loop ik stage in het buitenland en heb ik mijn telefoonnummer "bevroren". Hierdoor is het onmogelijk om te smsen of te bellen, laat dit net de twee zijn waar whatsapp om vraagt.

Kan de Vodafone Crew mij helpen, zodat ik alsnog mijn whatsappie kan verificeren?

#HelpDezeStagiaireinnood
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@jeltooo

Als er een Time-Out actief is dan kan deze helaas niet tijdelijk worden verwijderd. :(. Ik wist ook eerlijk gezegd niet dat je dit moet doen bij een software-update. Is mij nog nooit overkomen. Heb je niet de mogelijkheid om via Samsung KIES een backup terug te zetten? Misschien hoef je WhatsApp dan niet opnieuw te verifiëren.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Ik verwacht dat de Vodafone Moderators jou hiermee niet kunnen helpen.
Ten eerste is dit een individuele kwestie. En daarvoor is dit openbare Vodafone Forum niet bedoeld en niet geschikt. Dat staat ook heel duidelijk in de Huisregels en de Forum Voorwaarden vermeld.

Ten tweede staat jouw abonnement op Time Out. Daar heb je zelf voor gekozen. En dat betekent dat Vodafone geen diensten en services levert tot de einddatum van deze Time-Out-Periode.

Je kunt dus ook niet bellen en ook niet sms-en. En geen verificatie-codes op je smartphone ontvangen.
Dus zolang je Time-Out-Periode duurt. Daar heb je zelf voor gekozen. En dus zul je zelf de gevolgen van je keuze moeten accepteren.

Maar je kunt toch ook gewoon een prepaid-sim-kaart op de lokale markt kopen. Met een tijdelijk nul-zes-nummer. Vergeet dan niet de juiste (internationale) landcode in te voeren voor het ontvangen van WhatsApp verificatie-berichten.

Succes!


Netwerker
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@jeltooo

Als er een Time-Out actief is dan kan deze helaas niet tijdelijk worden verwijderd. :(. Ik wist ook eerlijk gezegd niet dat je dit moet doen bij een software-update. Is mij nog nooit overkomen. Heb je niet de mogelijkheid om via Samsung KIES een backup terug te zetten? Misschien hoef je WhatsApp dan niet opnieuw te verifiëren.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic