Vrighty

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onbewust een reisabonnement op gedrongen

Hallo,

In augustus ben ik op vakantie geweest, erg leuk uiteraard. Toen ik van de week mijn kosten nakeek voor mijn abonnement kwam ik erachter dat geen 1 bedrag hetzelfde was. He, wat dom van me. ik dacht dat ik een bedrijf waar ik een abbonement bij heb kon vertrouwen!

Nu blijkt in 1 geval dat jullie mij zonder mij daarvan een keuze mogelijkheid tegeven mij een reisabonnement hebben af gedwongen. Ik kreeg het gewoon zomaar door mijn strotje naar binnen geduwt. Waarom? Ik ben op vakantie. Ik zet mijn mobiel uit, op de vliegtuigstand en als ik een berichtje wil sturen dan zorg ik dat ik een wifi-spot heb.

Ik wil het bedrag van deze gedwongen kosten terug!

Groet.
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi

Ik raad je aan om hiervoor te bellen met de klantenservice. Mijn collega's van de klantenservice kunnen met je mee kijken wat er gebeurd is betreft de kosten. In het toestel zou je kunnen zien waaraan dit is verbruikt mits het toestel correct is ingesteld. Vanuit hier kan ik dit helaas niet controleren omdat wij niet in de systemen kunnen vanuit hier. Dit heeft te maken met jouw privacy.
Ik hoop voor je de het wordt opgelost.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 22Oplossingen
  • 63Likes
Vrighty , heb je na het bericht van Steven- nog contact gehad met de klantenservice? We sluiten dit bericht over 48 uur, omdat we je via deze weg niet verder kunnen helpen.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic