AmsonKolhoff

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onbereikbaar = onhandig

Is het al bekend wanneer de storting wordt opgelost? Krijgen nu geen ING TAN codes binnen om betalingen mee te doen, erg vervelend.
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3478Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi AmsonKolhoff
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Op dit moment werkt Vodafone met man macht eraan om te zorgen dat iedereen zo snel mogelijk weer bereikbaar is. Ze raden je aan om dit topic in de gaten te houden. Je kunt eventueel proberen om je toestel opnieuw op te starten en eventueel het toestel terug te zetten op 3G.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Kleine update±

We ervaren momenteel een storing waardoor je problemen met het netwerk kunt ondervinden. Wij doen hard ons best om de hinder te beperken en dit zo spoedig mogelijk op te lossen. We ondervinden nog steeds onderbrekingen van het signaleringsverkeer (wat zorgt voor het opzetten en afhandelen van spraak, sms en dataverkeer).

Tijdens deze onderbrekingen is er tijdelijk geen verkeer mogelijk. Het netwerkverkeer komt inmiddels weer gefaseerd op gang, waarna de getroffen klanten geleidelijk aan weer verbinding met het netwerk kunnen maken. Hoe lang deze onderbrekingen zullen duren, kunnen we nu nog niet precies aangeven. Zodra we meer informatie hebben, zullen we daar mededelingen over doen.

We willen benadrukken dat 112 nog steeds bereikbaar is.
Meer lees je hier: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/netwerkstoring-295379
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic