hobiiee

Stamgast
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Onbeperkt bellen naar Vodafone klanten.

Hallo allemaal,
 
Ik heb een vraag, ik heb net een nieuw abonnement afgesloten met onbeperkt bellen naar vodafone klanten en onbepert SMSen naar alle nummers.
Ik heb net even gebeld met een vodafone klant (de contacten backup app heeft hier ook een vodafone logo bij gezet) en het aantal minuten dat ik heb gebeld is wel van mijn bundel afgegaan.
 
Wat doe ik verkeerd?
 
Met vriendelijke groet,
Hobie Gommers.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
hobiiee
topicstarter
Stamgast
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Opgelost: Ik was te snel, het abonnement had 24 uur nodig om volledig in werking te komen.

Bedankt voor jullie hulp!

Bekijk in context

8 Reacties 8
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Is het een volledig niet abonnement? Of een verlenging?
Is het abonnement wel al actief en ingegaan? Of bel je misschien nog via een oud abo?
 
En weet je 100% zeker dat die persoon Vodafone heeft?
Waar heb je gekeken of de minuten van je bundel zijn gegaan?
 
hobiiee
topicstarter
Stamgast
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb een NIEUW sansung galaxy s3 abonnement. Hij is vandaag ingegaan. En daar hoort t grats bellen ook bij lijkt me.

Het is t nummer van me broertje en die zit al jaren bij vodafone. Dus dat nummer moet gratis zijn!
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hey Hobiiee,
 
Dan gaat er inderdaad iets verkeerd, ik zou even met klanteservice bellen om te kijken wat er nou precies fout gaat. Want inderdaad Vodafone promote die abonnement van gratis bellen naar Vodafone klanten, dan moet dat ook waar gemaakt worden (dat is mijn mening).
 
Met vriendelijke groet
 
WhiteWolf
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Het geldt niet voor de goedkoopste abonnementen. Zie Vodafone Bel+Sms+Web
hobiiee
topicstarter
Stamgast
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb de bel+sms+web vaak 50 daar zit dat ook bij. Ik heb al 2 keer naar de klantenservice gebeld. Ik sta eerst in de wacht, dan mag ik eindelijk me verhaal uitleggen. Dan vragen ze om een momentje want ze gaan het uitzoeken. Na ongeveer 5 minuten wachten word de verbinding verbroken!

Niet echt een goede klanteservice dus.
Tevens zit ik ook sl 2 weken op mijn accossiore pakket ter waarde van 89 euro te wachten. Heb nu daarover ook al 3 keer gebeld en ik krijg steeds een ander verhaal tehoren.
hobiiee
topicstarter
Stamgast
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Opgelost: Ik was te snel, het abonnement had 24 uur nodig om volledig in werking te komen.

Bedankt voor jullie hulp!
lois65

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi ik heet Lois Vlietstra uit Haarlem ben nie lekker sms'n graag!

MOD EDIT:

Ahum, Ik heb je nummer uit privacyredenen verwijderd. Lijkt me niet handig dit op een publieke plek online te zetten.

MOD EDIT2:

Ik wil je met klem verzoeken om de Huisregels na te lezen en deze te volgen.

MOD EDIT3:

En Weg!


lois65

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
MOD EDIT:

Meerdere waarschuwingen gegeven. Gewezen op het vermelden van het mobiele nummer en het naleven van de Huisregels.
One week BAN.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic