BjOrK

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Gio GT-S5660 internet problemen.

Ik ben sinds een maand of 4 in het bezit van een Samsung Gio en dat bevalt best.
Dit toestel heb ik simlock vrij aangeschaft om zo het abonnement van het bedrijf waar ik werk hierop te zetten (met toestemming)
Het abonnement bevat telefonie, MMS en internet, dus moet het allemaal geen probleem zijn.
Standaard Android systeem van 2.3.0 Froyo en heb deze geupdate naar 2.3.6. Gingerbread.
Tot een week of 3 geleden had ik zo af en toe internet nodig buiten mijn WiFi om en dat ging dan goed, maar nu kan ik instellen wat ik wil, maar verbinding met internet krijg ik niet.
De enige plek waar in verbinding heb (WiFi) is dus thuis.
 
Wat heb ik allemaal gedaan om dit te herstellen:
 
* Instellingen bekeken en staan, volgens de vodafone website, goed ingesteld,
* Instellingen via een Vodafone SMS binnen gekregen en ingesteld,
* Gegevens van collega's overgenomen en daarmee de instellingen ingesteld,
* Het toestel hard geresset en daarna alles weer geinstallerd,
 
Alle bovenstaande handelingen hebben niet tot de juiste werking geleid.
Er is geen verbinding met het internet te krijgen.
 
Heeft er misschien iemand een andere oplossing die ik nog kan uitproberen?
 
Alvast bedankt voor de aangedragen oplossingen!
1 Reactie 1
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Ik zou als laatste nog mijn SIM-kaart in het toestel van 1 van die collega's stoppen.
 
Wanneer je dan wel internet hebt, lijkt het toch echt aan je toestel te liggen. In dat geval dus de factuur opzoeken en terug naar de winkel waar je hem gekocht hebt om het toestel te laten repareren.
 
Mocht je in het toestel van een collega ook geen internet kunnen krijgen, ga dan eens bij een Vodafone-winkel langs en vraag hun om de zaken na te kijken.
 
Ik hoop dat je snel een oplossing vindt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic