Jala

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onbekend of anoniem? Wat is het verschil?

Hallo forumlezers,
 
Ik wordt al vanaf eind augustus door iemand lastig gevallen. Nu krijg ik op mijn iPhone die ik net naar IOS 7 heb geupdate de melding "onbekende beller". Voor de update stond daar: "Geblokkeerd nummer". Bij een van die telefoontjes staat nu: "Anoniem". Wie weet wat het verschil is tussen "anoniem ' en "onbekende beller"? Volgens mij gaat het namelijk om dezelfde beller.
Ben benieuwd of iemand dat weet!
 
Jala
5 Reacties 5
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Jala, je hebt helemaal gelijk 🙂 We hebben het hier even getest met een iPhone en er staat nu inderdaad "anoniem" in plaats van onbekend.

Zover ik weet is er dus geen verschil

Jala
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Er staat nu SOMS anoniem en soms onbekend. Daar gaat het om. Ik neem aan dat Apple het niet toevallig soms onbekend en soms anoniem noemt. Ik denk dat hier wel degelijk een reden achter zit, maar dat weten jullie kennelijk ook niet? Voor IOS 7 stond er bij deze beller steeds: "Geblokkeerde beller". Wie weet, weet iemand anders van het forum dde reden van deze twee verschillende aanduidingen?
EnricoS

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Is het misschien zo, dat wanneer je bij je provider hebt ingesteld dat je nummer niet mee wordt gestuurd dat er 'Onbekend' wordt weergegeven en wanneer je je nummerherkenning in de instellingen van je telefoon hebt uitgezet dat er 'Anoniem wordt weergegeven?
 
 
 
Jala
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat zou heel goed kunnen Enrico. Klinkt logisch voor mij. Dank je wel! Eigenlijk zou Vodafone daar antwoord op moeten geven of dit klopt.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic