Michail

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Omzetting abonnement niet onder gelijke voorwaarden

Ik schrok van het nieuws op Radar dat er zo maar onterechte datakosten in rekening konden worden gebracht. Daarom heb ik ook gelijk gebruik gemaakt naar de mogelijkheid om mijn abonnement te laten omzetten zodat het internet langzamer zou gaan als ik buiten de bundel zou komen. Dit zou onder gelijke voorwaarden gebeuren.

Nou ik zou hier natuurlijk niet zitten als dit goed was gegaan. Nu ik een nieuwe factuur heb zie ik dat ik meer moet betalen per maand en ik geen F&F abbo meer heb. De factuur is van 35,01 gestegen naar 39,20. Ruim 11% meer! Vodafone dit is natuurlijk niet de bedoeling van onder gelijke voorwaarden dus graag zsm recht zetten.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michail
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Klopt, maar ze gaven wel aan dat het een fout in het systeem betrof en dat er mogelijk meer klanten last van zouden kunnen hebben.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Michail
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hopelijk opgelost!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Michail

Je geeft aan dat het hopelijk is opgelost. Bedoel je daarmee dat je contact hebt gehad met de klantenservice en dat ze iets gaan aanpassen?
Michail
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Klopt, maar ze gaven wel aan dat het een fout in het systeem betrof en dat er mogelijk meer klanten last van zouden kunnen hebben.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @Michail,

Bedankt voor je terugkoppeling! Mocht het toch niet zijn opgelost, neem dan even opnieuw contact op met onze klantenservice. Dat geldt ook voor andere gebruikers wanneer dit probleem wordt ervaren. Via het Forum kan dit namelijk niet worden opgelost, het topic zal daarom ook worden gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic