Robbie_1900

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Omzetten van Vodafone prepaid naar Vodafone abo duurt erg lang (nummerbehoud)

Ruim twee weken geleden een Vodafone abo afgesloten (SIM-only), deze werd 2 dagen later bezorgd.
Op het contract staat aansluit datum 23 november, maar helaas tot op heden nog niets gebeurd.
Hierover diverse malen contact gehad met Vodafone service (Facebook, 2*chat & via klacht formulier) en als uitkomst:
"heel vervelend, wordt zosnel mogelijk opgelost, kan hier geen prioriteit aangeven, case aangemaakt"

Begin de moed een beetje te verliezen en vraag me af of ik niet beter bij een andere provider een abo af had kunnen sluiten.
Verdient geen schoonheidsprijs lijkt me.

Vodafone doe er aub iets aan ....
R.H.Boor
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Robbie_1900 , het is natuurlijk niet fijn dat het omzetten zo lang duurt. Via het Forum kunnen we je hier echter niet mee helpen, zie ook onze huisregels. Je ontvangt in ieder geval zo snel mogelijk een reactie op je case. Dit topic wordt gesloten en op een later moment gearchiveerd.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Robbie_1900 , het is natuurlijk niet fijn dat het omzetten zo lang duurt. Via het Forum kunnen we je hier echter niet mee helpen, zie ook onze huisregels. Je ontvangt in ieder geval zo snel mogelijk een reactie op je case. Dit topic wordt gesloten en op een later moment gearchiveerd.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic