bartversteegen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Offline Navigatie HTC One x

Beste iedereen,
 
ik ben sinds 2 maanden overgestapt van een iPhone naar een HTC one x en ik heb wat vragen wat betreft de naviagatie app.
Ben er achter gekomen dat er veel meer mogelijk is met android dan met iOS maar sommige dingen zijn voor mij nog onduidelijk. 
Ik kan een kaart offline beschikbaar maken via de Google Maps app, maar als ik deze map dan selecteer in mijn offline lijst, en ik wil hierbinnen navigeren, maak ik dan gebruik van mijn internet bundel? 
Mocht dit op deze manier nou gratis zijn, scheelt me dat weer de aanschaf van een Tom Tom en kan ik beter een stand voor in de auto aanschaffen : ) 
 
Hopelijk hebben jullie er een antwoord op,
 
Met vriendelijke groet,
Bart. 
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi Bart,

Je kunt van tevoren op Wifi de mappen downloaden maar toch is minimaal dataverkeer vereist voor het opvragen van verkeersinformatie en het plannen van de route.
We hebben het hier op kantoor getest en zonder dataverbinding werkt het niet.
Je hebt dus altijd dataverkeer nodig al is het maar minimaal.

Probeer het anders een keer en check via My Vodafone app of andere datateller hoeveel data het gekost heeft. Vind je het overdreven veel dan kun je altijd overstappen op een TomTom.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi Bart,

Je kunt van tevoren op Wifi de mappen downloaden maar toch is minimaal dataverkeer vereist voor het opvragen van verkeersinformatie en het plannen van de route.
We hebben het hier op kantoor getest en zonder dataverbinding werkt het niet.
Je hebt dus altijd dataverkeer nodig al is het maar minimaal.

Probeer het anders een keer en check via My Vodafone app of andere datateller hoeveel data het gekost heeft. Vind je het overdreven veel dan kun je altijd overstappen op een TomTom.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic