Al behoorlijk lang kan ik niks met Mijn Vodafone. Ik krijg al een hele tijd de melding Oeps, etc. en dat jullie het gaan fixen. Maar wanneer gaat dat eindelijk gebeuren? Ik wil mijn abonnement veranderen, en inzage in mijn facturen. Kom op, wanneer fixen jullie het?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @Edith69 en welkom op de Vodafone Community!
Je hebt hiervoor contact gehad met de reguliere klantenservice zie ik. Zoals aangegeven is er helaas een lopend issue waardoor de App niet goed werkt.
We zijn ermee bezig het euvel op te lossen, het is daarvoor afwachten op het moment! Ik raad aan in de tussentijd de webversie van de MyVodafone omgeving te gebruiken. Om daar je facturen in te zien en je abonnement te wijzigen.
Goedemiddag @Edith69 en welkom op de Vodafone Community!
Je hebt hiervoor contact gehad met de reguliere klantenservice zie ik. Zoals aangegeven is er helaas een lopend issue waardoor de App niet goed werkt.
We zijn ermee bezig het euvel op te lossen, het is daarvoor afwachten op het moment! Ik raad aan in de tussentijd de webversie van de MyVodafone omgeving te gebruiken. Om daar je facturen in te zien en je abonnement te wijzigen.
Dat contact was over iets anders maar ik heb het natuurlijk ook wel genoemd. Fijn dat jij een alternatief noemt. Ik ga het dan zo oplossen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.