JonasD

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ORDERSTATUS

Hallo. Ik heb 14 januari een iphone 5s besteld toen ik online de orderstatus wilde bekijken stond er :
Er is iets mis gegaan:Er is een technische fout opgetreden. Probeer het opnieuw.
Ik had gezien dat dit vaker voorkwam dus belde ik de klanteservice (0800 0200 043)
ik kreeg tehoren dat de iphone deze week zou komen maar nu is het al de 19e.

Als ik had geweten dat het zou lang zou duren had ik helemaal niet online besteld en wat al helemaal jammer is dat ik nu betaal voor een abonoment die 14 januari al is in gegaan terwijl ik niks gebruik.

PLEASE IEMAND VAN VODAFONE GEEF MIJ EEN DATUM WANNEER DIE KOMT.

Groetjes JD

3 Reacties 3
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi JonasD,

Dat is vervelend inderdaad. Je krijgt in ieder geval een e-mail als je toestel bij de bezorger is en hij jouw kant op komt. Helpt het misschien als je een andere browser gebruikt, of krijg je dan nogsteeds deze melding?
JonasD
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heey Annabelle_,

Andere browser helpt niet. Ik ben niet de enigste met dit probleem.
Ik krijg precies de zelfde melding.
ik snap dat ik dan pas een e-mail krijg maar ik zou graag vantevoren willen weten welke dag .
ik ben vaak laat thuis inverband met werk.

Annabelle kan je aub voor mij kijken welke dag ik het binnen krijg!

Groetjes ,
JD

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo JonasD,
Ik raad je in dit geval aan even contact op te nemen met onze verkoopafdeling of klantenservice. Meer informatie over je bestelling kun je hier vinden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic