jaap11

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Alles in 1 Op Reis : Zorgeloos bellen, sms'en en internetten in het buitenland

Is het zo in te stellen dat als ik vanuit het buitenland terug kom de telefoon zich niet aanmeldt op het nederlandse netwerk en daardoor geen data verbruikt maar zich wel aanmeldt voor gebeld kunnen worden Dit omdat ik met mijn andere telefoon in nederland bel sms en internet. groetjes Jaap.
3 Reacties 3
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi jaap11,

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Heb je geen connectie meer met het Nederlandse netwerk sinds je terug bent uit het buitenland? Opnieuw opstarten kan dit probleem oplossen. Als dit niet is wat je bedoelt, kun je het dan nogmaals uitleggen?
jaap11
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Alvast bedankt.Ik wil deze blox alleen gebruiken in het buitenland.dDus ik wil niet dat als mijn telefoon aan is en ik weer in nederland ben dat deze zich aanmeldt op het nederlandse netwerk zodat ik hier ook op internet kom en er vervolgens kosten word berekend omdat ik nu op het nederlandse netwerk zit .

Groetjes,Jaap.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Jaap,

Je dient dit zelf in te stellen door je internet uit te schakelen zodra je weer in Nederland bent. Op de volgende pagina zie je staan hoe je dit kunt doen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic