brianpolet

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

OPPO Find X3 Pro 5G

er staat langere levertijd maar indicatie is vrij onduidelijk...

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @brianpolet,
Welkom op de Community van Vodafone. Ik kan me voorstellen dat de indicatie langere levertijd vrij onduidelijk is. We zijn hier in afhankelijk van de fabrikant en wanneer zij kunnen leveren.
Ik ben gelijk gaan controleren of de Oppo Find X3 Pro 5G nog voorradig is. Helaas is dit toestel niet meer voorradig in onze winkels of het magazijn. 
Het gaat om een toestel wat net uitgebracht is. Ik vermoed dat door drukte het toestel is uitverkocht. Helaas is er op dit moment van typen, (nog) geen nieuwe leverdatum bekend.
Je hebt de mogelijkheid om het toestel te bestellen. Toestellen worden op volgorde van bestelling en type toestel verstuurd. 

Wat ik wel nog mee wil geven is het volgende: 

Van 22 maart t/m 18 april geldt een speciale launch promotie. Klanten die tijdens deze periode een OPPO Find X3​ Neo of Pro aanschaffen, ontvangen:

  • Find X3 Neo: OPPO Watch 41mm en OPPO W51 Wireless Headset (t.w.v. €368,00)​
  • ​Find X3 Pro: OPPO Gift Pack bestaande uit OPPO Watch 46mm, AirVOOC 45W Wireless Charger en “Special case” (totale waarde €477)

Deze actie geldt tot en met zondag 18 april 2021 en zolang de voorraad strekt. 

Na ontvangst van de nieuwe telefoon dien je de promo bij OPPO zelf aan te vragen via oppo.com/nl/events/promoties. Dat kan tot en met vrijdag 30 april 2021.

 

brianpolet
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

dus als je je hem besteld nu en de vooraad raakt op heb je pech want je kan da pkkket pas aanvragn als je je telefoon heb?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Zover ik uit de voorwaarden kan halen, dien je de registratie voor 30 april gedaan te hebben. Je hebt hiervoor de EAN code nodig. Deze staat vermeld op de doos van je toestel. Of deze datum nog verschoven gaat worden is aan Oppo. Dit is namelijk een actie vanuit hun.
Enige wat je nog kunt doen is bellen met 0800-0560. Je komt dan uit bij mijn collega's van de afdeling verkoop. Misschien weten zij iets meer over de leverdatum vanuit Oppo @brianpolet.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic