Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Op de een of andere manier heb ik OM Customize op mijn telefoon. Ik begreep dat dit een app is van jullie maar ik heb geen abonnement van jullie en ook niet van Ziggo! Hoe komt deze app op mijn telefoon terecht?
Deze app gebruikt 33% van mijn batterij ondanks dat ik hem heb uitgeschakeld. Ik wil die app kwijt. Hoe doe ik dat?
OM Customize kun je niet verwijderen. Zodra je de simkaart van ons in het toestel stopt, zal OM Customize op het toestel gezet worden. OM Customize zorgt onder andere voor bellen over WIFI/4G etc. Dit staat dan ook los van een branded of unbranded toestellen. Je kunt via apps wel OM Customize uitschakelen. Let er wel op dat bepaalde functies dan niet werken @Energieboy@GeertjeV
Hoi @GeertjeV Beetje vreemde vraag, zeker wanneer je geen contract hebt bij Vodafone maar het toestel wel gebruikt. Is deze misschien ooit in gebruik geweest van Vodafone (of iemand met een Vodafone abonnement)? Dan kan het dus een Branded toestel zijn en dan komen er app’s op die van Vodafone zijn. Verwijderen van deze app’s kan je doen via je toestel en bij app’s en daar opzoeken en dan verwijderen. Hoe app’s te verwijderen kan je even via google opzoeken (dat is nogal verschillend per toestel).
Als het goed is ben je er dan van af en heb je er geen last meer van.
OM Customize kun je niet verwijderen. Zodra je de simkaart van ons in het toestel stopt, zal OM Customize op het toestel gezet worden. OM Customize zorgt onder andere voor bellen over WIFI/4G etc. Dit staat dan ook los van een branded of unbranded toestellen. Je kunt via apps wel OM Customize uitschakelen. Let er wel op dat bepaalde functies dan niet werken @Energieboy@GeertjeV
Ik heb het toestel een half jaar geleden los gekocht bij Bol.com. Er zit een sim in van KPN, er heeft nooit een sim van Vodafone ingezeten.
Ondertussen vind ik het behoorlijk irritant en dan druk ik mij nog voorzichtig uit.
Bovenstaand een screenshot van vandaag. De app is uitgeschakeld en gebruikt wel stroom. Toestel uit en aanzetten helpt niet. En mijn telefoon moet dagelijks aan de lader waar het tot voor een paar weken 1 keer per 3 dagen moest.
Weet je wel dat je nu met Vodafone in gesprek bent? Je hebt een toestel bij bol.com gekocht en er zit een KPN simkaart in. Wat heeft Vodafone hier dan mee te maken?
Ik zou dan toch eens contact opnemen met bol.com of de leverancier die je het toestel heeft toegezonden. Die hebben iets met je toestel gedaan of iets. Is het wel een nieuw toestel en niet eentje die al gebruikt was en terug is gestuurd? Weet je, je kan het irritant vinden maar toch denk ik dat Vodafone hier buiten staan.
Als je het antwoord niet weet, maak je je er dus op deze manier van af. Stijlvol! Bedankt voor het niet helpen!
Ik probeer alleen mee te denken en misschien het idee van mij ook niet goed, er kan van alles zijn. Maar ik laat het verder aan Vodafone over. Misschien dat die je wel kunnen helpen met de gewenste info. Succes!
Laat even duidelijk zijn, ik ben niet werkzaam bij Vodafone! Ik ben een klant en probeer mee te denken.
Indien er alleen een simkaart van KPN in heeft gezeten, vind ik het raar dat je deze app op je toestel staat. Deze app wordt geinstalleerd zodra er een Vodafone simkaart in het toestel wordt gedaan.
Je kunt aangeven om de cache te legen, gegevens te wissen en de app te stoppen. Het kan zijn dat dit bij jou onder een van de opties zit zoals opslag of batterij. Dit is software afhankelijk.
Mocht dat niet werken, zet eens je toestel terug naar fabrieksinstellingen. Maak wel een back-up van het toestel. Zodra het toestel terug gezet is naar fabrieksinstellingen plaats dan alleen de foto's, video's etc. terug. Maar bijvoorbeels niet de apps.
Apple heeft op 9 september de langverwachte iPhone 16-serie onthuld! Er
komen vier varianten op de markt: de iPhone 16, iPhone 16 Plus, iPhone
16 Pro en iPhone 16 Pro Max. Benieuwd naar de nieuwste sp...