Jennemen

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

abonnement

Beste vodafone,

 

Ik vroeg me af wanneer mijn abonnement in werking wordt gesteld i.v.m. het opzeggen van mijn oude abonnement. 

 

Met vriendelijke groet,

 

Jan Jenniskens

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens via een privé bericht. Je nummer gaat in op 07/01/2020
Dit zal in de loop van de 7e zijn. Tot die tijd blijft je nummer actief op de oude simkaart van je huidige provider. Zodra je ziet dat er geen service meer is, mag je de simkaart van ons in het toestel stoppen. Even opnieuw opstarten en je ziet vanzelf ons netwerk in beeld @Jennemen 
Alvast welkom! 

Bekijk in context

18 Reacties 18
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Jennemen 

Welkom op de Community! 
Gaat het om een nieuw abonnement of een verlenging? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Mocht er geen update komen, dan zal het topic gesloten worden @Jennemen 

Jennemen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Het gaat om een abonnement

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Heb je dan ook je nummer meegenomen naar Vodafone?
Want dan hoef je natuurlijk niets te doen! Dit doen ze allemaal bij Vodafone regelen en zorgen dat je nummer bij je oude provider over gaat naar Vodafone. Wil je een nieuw nummer bij Vodafone en je huidige contract stoppen en je nummer laten vervallen, dan moet je dit zelf opzeggen en kan je abonnement bij Vodafone elk moment ingaan, wanneer jij dit wilt.

Dus het is even van belang of je nu je nummer wilt meenemen vanuit een andere provider of niet. En let op, nooit zelf je nummer opzeggen bij een andere provider als je je nummer mee wilt nemen naar Vodafone!!

Jennemen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

ik heb mijn eigen nummer meegenomen

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dan moet je als het goed is een berichtje hebben ontvangen wanneer je nummer over gaat. Wanneer loopt je contract bij de oude provider af? Want vanaf dan kunnen ze het bij Vodafone omzetten! Zelf dus niet opzeggen bij je oude provider, dat moet Vodafone dan voor je doen, als je dit hebt aangegeven tijdens het afsluiten van je abonnement 🙂

Anders even wachten tot @Steven er weer is, misschien dat die voor je kan kijken in het systeem. Hij zal waarschijnlijk nog wel wat gegevens van je nodig hebben. En als je niet kan wachten, bel dan even met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen het ook voor je bekijken. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik kijk graag voor je na wanneer je nummer naar ons toe komt @Jennemen 
 

Kun je mij de volgende gegevens sturen via een privebericht voor de verificatie?

- Voorletters en achternaam

- Adres

- Postcode

- 06-nummer

- Geboortedatum

- De laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Dankjewel alvast!

Arnold1310

Raadgever
  • 63Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

@Jennemen  je info staat nu openbaar en iedereen kan dit nu lezen en als er slechte mensen tussen zitten dit nu ook misbruiken. @Steven  vroeg dit via pb naar hem te sturen (klik op zijn naar en dan ‘verstuur bericht’)

Jennemen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoe kan je de reactie weghalen

 

Arnold1310

Raadgever
  • 63Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Dat kan nu alleen nog een medewerker van VF doen. Zelf kun je het binnen 1 uur doen door op de … te drukken onder je bericht.

Jennemen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

zou iemand van VF zo vriendelijk willen zijn om mijn persoonlijke gegevens weg te halen

 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

@Jennemen 

Ik heb zojuist jouw bericht met persoonlijke gegevens verwijderd. Is het gelukt om deze ook via privébericht te sturen? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens via een privé bericht. Je nummer gaat in op 07/01/2020
Dit zal in de loop van de 7e zijn. Tot die tijd blijft je nummer actief op de oude simkaart van je huidige provider. Zodra je ziet dat er geen service meer is, mag je de simkaart van ons in het toestel stoppen. Even opnieuw opstarten en je ziet vanzelf ons netwerk in beeld @Jennemen 
Alvast welkom! 

Jennemen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Klopt het trouwens wel dat na dat ik het abonnement heb afbetaald dat de telefoon van mij is.

Arnold1310

Raadgever
  • 63Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes
Jennemen wrote:

Klopt het trouwens wel dat na dat ik het abonnement heb afbetaald dat de telefoon van mij is.

 

Nadat je de termijnen van je toestellening betaald hebt is de telefoon jouw eigendom ja

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Zijn hiermee al jouw vragen beantwoord @Jennemen ?

Jennemen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ja, dankjulliewel allemaal, ik heb er veel van geleerd.

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Topic gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic