dantis

Liefhebber
  • 44Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes

Nummers wisselen op 2 abo's

Hallo, zit eigelijk met klein probleem ik heb momenteel 2 abo's op mijn naam staan  ik zelf kan eind van de maand verlengen 2e abo nog niet, die gebruik mijn zoon aangezien ik zelf niet veel belt, hij wel en meer op internet zit 2e abo heeft minder mogelijkheden, ik dacht zelf als ik mijn abo omruil met het 2e met alleen wissel van nummer is dit mogelijk ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
dantis
topicstarter
Liefhebber
  • 44Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes
Hallo bedankt voor je bericht, helaas is dit niet mogelijk om mijn nummer aan mijn zoon te geven,maar ik ben er ondertussen uit het gaat niet om een toestel of wat dan ook de Abonnementen zijn zo duur geworden als ik zou verlengen ben ik duurder uit dus ik laat het gewoon zo op het abonnement wat nu heb daamee  ben ik in principe erg tevreden over en voor een laag bedrag.
 
 
 
 
 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Dantis,

Ik snap het maar het is jammer genoeg niet mogelijk om de abonnementen en de telefoonnummers om te wisselen. Je zoon kan natuurlijk wel jouw abonnement overnemen zodat hij dat abonnement kan verlengen maar dan krijgt hij ook het telefoonnummer dat bij dat abonnement hoort.

Mocht je toch nog vragen hebben dan hoor ik het graag! 😄
blaise1968

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
- edit - In onze huisregels staat vermeld dat berichten wel iets moeten bijdragen aan de lopende discussie. Dit was in jouw bericht niet het geval. Daarom heb ik je bericht verwijderd. - MaartjeP
dantis
topicstarter
Liefhebber
  • 44Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes
Hallo bedankt voor je bericht, helaas is dit niet mogelijk om mijn nummer aan mijn zoon te geven,maar ik ben er ondertussen uit het gaat niet om een toestel of wat dan ook de Abonnementen zijn zo duur geworden als ik zou verlengen ben ik duurder uit dus ik laat het gewoon zo op het abonnement wat nu heb daamee  ben ik in principe erg tevreden over en voor een laag bedrag.
 
 
 
 
 
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Slimme oplossing 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic