Frankvns

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Smsjes komen geregeld niet aan bij 1 persoon

Goedenavond,
 
Ik heb een probleem wat onderhand, na enkele maanden, zeer vervelend is geworden!
Sinds enkele maanden komen bij mijn vriendin sporadisch smsjes die ik verstuur niet aan. Bij niemand anders heb ik er last van, alleen met haar zijn er van die communicatiestoornissen. Soms, maar veel minder, is het ook in omgekeerde volgorde. Op zo'n moment komen haar smsjes bij mij niet aan.
 
Ondertussen is ze zelfs van telefoon gewisseld en heeft ze nu een LG. Ze maakt gebruik van het beltegoed van Medion mobile. Ik heb zelf een HTC One X met een Vodafone abbo. 
Vanavond bijvoorbeeld heb ik 4 smsjes verstuurd waarvan er slechts 1 is aangekomen. Ik krijg op m'n telefoon netjes een melding dat de sms bij haar is aangekomen, maar in werkelijkheid is dat dus niet zo. Ongeveer elke paar dagen krijgen we er last van. Op eerder aanraden van de Smartphone crew resetten we dan onze sim-kaart. Soms werkt dat, maar regelmatig ook niet. We resetten ons ondertussen helemaal het schampes, maar het lukt gewoon niet.
 
Nu is het natuurlijk heel makkelijk om te zeggen dat het probleem bij haar of bij Medion ligt, maar ik hoop dat iemand me kan vertellen waar het dan precies aan kan liggen en of het probleem toch niet bij mij vandaan komt. 
Kortom, heeft iemand een oplossing hiervoor?
 
Het is vooral vervelend omdat we er totaal geen pijl meer op kunnen trekken wanneer een sms wel/niet aankomt. Hierdoor ontstaat er vaak miscommunicatie en dat is heel erg vervelend!
Ik hoop van harte dat iemand ons kan helpen hiermee!

Vriendelijke groet,
Frank
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Frank, ik kan me voorstellen dat dat heel vervelend is. Zeker als het je vriendin is, miscommunicatie in de relatie, daar willen we niet de oorzaak van zijn 😉

Wat precies de oorzaak is, is zonder technisch onderzoek niet te zeggen. Wat vooral raar is is dat sommige sms'jes wel en sommige niet aankomen.

Zou je contact op willen nemen met de klantenservice of met ons via twitter/facebook? Het zou helpen als je alvast wat gegevens bij de hand hebt dan. Het liefst:
- jouw nummer en dat van je vriendin
- een paar voorbeelden en tijdstippen van sms'jes die wel verstuurd zijn, maar niet aan kwamen
- andere opvallende dingen. Gebeurt bijvoorbeeld alleen maar als je op een bepaalde plek bent (bv thuis) of op willekeurige locaties? Maakt het uit welke telefoon je gebruikt (lijkt het niet op, dat geef je al aan dus vermeldt dat ook alvast)
- verwijs ook even naar dit topic, dan kunnen mijn collega's lezen wat we al besproken hebben en welke info je al gegeven had
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic