gerardenria

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummerbehoud

Hallo,

Ik heb een tijdje terug een free sim prepaid kaart bestel en binnen gekregen. Ik heb daarna meteen op de website het formulier nummerbehoud opgestuurd om mijn oude nummer te behouden. Maar ik heb hier nog steeds nis van gehoord en het nummer is ook nog steeds niet veranderd? Doe ik iets fout of waarom duurt het zolang?

Alvast bedankt,

Groeten Gerard
111 Reacties 111
margriet-alex

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vrijdag wordt mijn abonnement met nummerbehoud overgezet van Tmobile naar Vodafone. Nu ben ik vanaf 9.30 uur in Duitsland. Maakt het iets uit dat ik tijdens de nummerportering in Duitsland zit?
Anonymous
Niet van toepassing
Normaliter dient de simkaart voor activatie in Nederland te zijn. Echter zul je vanzelf merken wanneer er geen service meer is vanuit T-Mobile. Let er wel op dat het tijdstip wanneer het nummer bij Vodafone in de lucht gaat niet bekend is en kan net zo goed in de avond zijn.
margriet-alex

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ok. Het maakt dus niets uit dat ik in Duitsland ben ten tijde van de nummerportering? Klopt het dat op een gegeven moment de vodafone simkaart het die dag in Duitsland gewoon weer doet?
Anonymous
Niet van toepassing
Voor de portering dien je in Nederland te zijn.
margriet-alex

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als ik maandag weer in nederland ben, gaat de portering dan in en behoud ik tmobile dan tot die tijd?

Anonymous
Niet van toepassing
De portering gaat in op het moment dat de portering is aangevraagd. Als je pas maandag weer in Nederland bent ben je tot maandag niet bereikbaar. Het nummer bij t-mobile is dan al opgezegd.
Ferdy86

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Al jaren heb ik een prepaidnummer, welke ik in prepaid-telefoons worden gebruik. Nu heb ik sinds kort een andere telefoon, de Samsung S3. Deze was niet meer te verkrijgen in de vodafonewinkel, en werd door het personeel gelijk naar een andere winkel verwezen. Ik had het toestel wat ik graag wilde bij een andere winkel gekocht (Kijkshop), maar dat was geen Vodafone helaas. Op jullie facebookpagina heb ik gevraagd hoe of wat nu? Ik moest een nieuwe simkaart kopen voor 20 euro, want ik heb de telefoon niet bij jullie gekocht.. Wat raar.. Als mijn oude simkaart gewoon bij te knippen zou zijn, dan was het klaar. Maar goed, nu heb ik via jullie een Free Sim aangevraagd en gekregen, dank jullie! Maar nu wil ik dus mijn nummer laten overzetten van vodafone prepaid naar vodafone prepaid. Ik heb overal gezocht, maar het verst wat ik kwam was: Overstappen van een andere provider prepaid naar Vodafone prepaid.. Hoe is mijn oude nummer over te zetten op de nieuwe simkaart? De telefoon is simlock vrij.

Groetjes,
Ferdy.
leonieduyster

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste vodafone, Mijn man heeft gisteren een abonnement afgesloten bij jullie. (hij is overgestapt van Tele2 naar Vodafone). Het nummberhoud is goedgekeurd en hij kan vandaag de telefoon, die hij bij het abonnement uitgekozen heeft, ophalen. Nu heeft hij zelf vandaag geen tijd, kan ik deze voor hem ophalen of moet hij dat echt persoonlijk doen? Graag hoor ik van jullie. Alvast dank!
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi

Hij dient hem zelf op to halen, het staat namelijk op zijn naam, tenzij dit natuurlijk anders is.
angegat

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had precies het zelfde probleem dan andere mensen hier, wilde naar Vodafone overstappen (prepaid naar prepaid), en mijn nummer behouden maar dat is niet gelukt. Na veel gesprekken met beide tech services, heb ik op diverse manieren geprobeerd. Ook bij een winkel, waar een (enorm onbeleefd) man heeft uiteindelijk tegen mij gezegt dat het was beter naar een andere telefone bedrijf toe te gaan. Nou, dat is me wel gelukt. No number, no customer. Helaas, Vodafone! . 😉
Tips: 1) nummerbehouding moet kunnen gebeuren. Gewoon doen. Anderen doen het binnen 2 dagen.
2) Mensen dat bij Vodafone winkels werken moeten capabel zijn om klanten goed en snel te kunnen hulpen.
superrock

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik probeer al een tijdje mijn huidige telfoonummer over te zetten naar een vodafone prepaid simkaart. Ik kom namelijk van choozze af en dat staat niet in de lijst van providers waar je uit kan kiezen. Ik heb toen contact opgenomen met de klantenservice en daar mijn simkaartnummer achtergelaten. Ik krijg nu echter steeds sms's dat mijn verzoek tot nummerbehoud fout is. Daarin staat een link om mijn huidige simkaartnummer van choozze in te voeren. Ik heb echter dat al verschillende keren gedaan zonder succes . Choozze staat daar namelijk ook niet in de lijst en heb ik het daar dus geprobeerd met Speakup Bv en Elephanttalk watr op andere fora wordt aangereden. Ik zelfs geprobeerd met het laatste cijfer van mijn simkaartnummer eraf dus 18 i.p.v. 19 cijfers. Het wil echter maar niet lukken. Ik ben nu echt ten einde raad. Hopelijk kunnnen jullie me helpen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
superrock , wat lastig dat het niet lukt om nummerbehoud aan te vragen! Via het Forum kunnen we je hier niet verder mee helpen. Ik raad je aan om hierover opnieuw contact op te nemen met onze klantenservice. Je kunt hiervoor het beste bellen met 0800-0560 (gratis).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic