Moose

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummerbehoud naar Vodafone

Enige tijd geleden nummerbehoud aangevraagd blijkt ik het serienummer te hebben doorgegeven i.p.v. simkaart nummer, nu wordt er gevraagd naar het juiste simkaartnummer van de provider waarbij ik nu zit.
 
Nu is het zo dat ik een BlackBerry pakket heb aangeschaft en opniew nummerbehoud heb aangevraagd met het juiste simkaartnummer van mijn oude provider en een nieuw simkaartnummer van Vodafone wat bij het pakket zit. Ik heb vanmorgen Vodafone gebeld om te vragen om de eerste aanvraag te anulleren zodat de 2e goede aanvraag doorgang kan vinden.
 
Mijn vraag is of dit goed is gegaan, dit aangezien ik een sms heb ontvangen om de juiste gegevens te leveren van de eerste aanvraag.
3 Reacties 3
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Ik denk dat je zulke dingen toch via de klantenservice zult moeten vragen, hier op het forum kunnen dat soort dingen niet worden nagekeken door de mods.
En de andere forum gebruikers kunnen je hier al helemaal niet mee helpen.
Moose
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ok bedankt, zal ze nogmaals bellen, ik heb ervaring met het Telfort Forum voor VDSL en daar kunnen de mods wel alles en zelfs meer dan de klantenservice. Dus moet hiermee op dit forum dus rekening houden.
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Hey Moose,

Wat Steef aangeeft klopt, wij kunnen dit niet nakijken ivm dat wij het nummer niet hebben. Wat je aangeeft kan misschien wel verwerkt worden en ik wil je adviseren om dit advies te posten op Verbeterpunten voor het Forum. Wij zijn namelijk ook nog aan het leren en verbeteren van dit forum.

Alvast bedankt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic