AHPrins

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummerbehoud lukt al een half jaar niet en klantenservice is op dit nummer onbereikbaar

Ik probeer al sinds april om mijn telefoon nummer van mijn oude werk (KPN) over te zetten naar mijn Vodafone prepaid abonnement. De aanvraag is een paar keer mislukt met technische problemen. Maar ik heb de bevestiging per mail gekregen dat deze aanvraag is doorgezet.

Na de zomervakantie kwam ik erachter dat ik nog steeds bel/sms/internet via het KPN netwerk. Blijkbaar is de overstap dus nog steeds niet gelukt.

 

Inmiddels kan ik nergens bij Vodafone meer contact krijgen hierover:

 

1) Er is geen algemeen email adres om de klantenservice te bereiken

2) Het algemene support nummer stuurt je door een keuze menu waar nummerbehoud als optie niet bestaat, maar er is ook geen optie om een medewerker te spreken te krijgen.

3) De chat-optie in de browser (Firefox) werkt niet.

 

Hoe kan ik regelen dat Vodafone het nummerbehoud proces eindelijk afrondt?

3 Reacties 3
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 90Posts
  • 10Oplossingen
  • 17Likes

Hi @AHPrins 

Wat een lange route moet je bewandelen om dit in orde te maken. Ik zie hier dat de nummerportering niet gelukt is omdat het nummer tot 18 april 2025 onder contract staat bij KPN. Zo lang dit het geval is, kunnen wij het nummer nog niet overnemen. Ik raad je aan om contact te zoeken met KPN om dit opgehelderd te krijgen. 

AHPrins
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @Rikst,

 

Bedankt voor je snelle reactie en fijn dat je de status in kon zien. Het is wel een bijzondere status, want ik heb de einddatum contract ruim op tijd met mijn oude werkgever geregeld. En ik heb dit al in eerder klantenservice contact met Vodafone doorgegeven:

- Serviceprovider: RoutIT
- Klantnummer: 
- Einddatum contract: 28 april 2023

Dus ik vermoed dat die einddatum 2025 een foutje moet zijn.

 

**Moderator: klantnummer verwijderd i.v.m. privacy**

 

 

 

 

 

 

 

 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 90Posts
  • 10Oplossingen
  • 17Likes

@AHPrins De datum 18 april 2025 is niet door ons vastgelegd, dit is informatie die we krijgen van de huidige eigenaar (provider) van het nummer. Vanuit Vodafone kunnen we daar dus ook geen aanpassingen in doen, dit moet gedaan worden door de huidige eigenaar. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic