Ik heb een nieuw Vodafone abonnement afgesloten via Typhone.nl, waarbij ik om nummerbehoud gevraagd heb. Dit is door Vodafone aangevraagd bij, en geakkordeerd door mijn oude provider Hollands Nieuwe. Echter in mijn oude telefoon had ik een micro-simkaart, in mijn nieuwe telefoon een nano-sim. Ik heb er een hekel aan om in simkaarten te moeten knippen en heb gevraagd om een nieuwe simkaart.
Bij het aanvragen van nummerbehoud moest ik mijn sim-kaartnummer opgeven, ik heb daar het nummer van mijn oude simkaart opgegeven. Echter doordat ik een nieuwe (nano-)simkaart heb gekregen, is het nummer van mijn oude simkaart (en dus die van het nummerbehoud) vervallen.
Hollands Nieuwe en Typhone.nl verwijzen me naar Vodafone om opnieuw het nummerbehoud, maar dan met het nieuwe simkaartnummer, aan te vragen. De telefonische klantenservice verwijst van keuzemenu naar keuzemenu, je krijgt geen mens te spreken. Op twitter wordt slecht gereageerd op verzoeken om hulp, via email is Vodafone niet te bereiken voor particulieren.
HOE KRIJG IK IN HEMELSNAAM VOOR ELKAAR DAT VODAFONE MIJN NUMMERBEHOUD OPNIEUW AANVRAAGT MET HET CORRECT SIMKAARTNUMMER?