Pluck

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummer opvragen en activeren

Ik heb een mobie van m'n werk. Ik heb jullie gebeld om deze te activeren. Ik ben al drie keer doorverwezen, maar ik ben nog steeds op de juiste plek. Dus mijn vraag: waar moet ik zijn op mijn mobiel te activeren??? Groet, Pluck
1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi Pluck
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit soort dingen moeten allemaal geregeld worden via de klantenservice van Vodafone. Aangezien je een mobiel hebt van je werk moet je wel de zakelijke klantenservice bellen en de persoon, op wie de naam staat van het contract, moet er bij aanwezig zijn. Pas dan kan de klantenservice van Vodafone deze voor je actieveren.

Op de zakelijke pagina kan je je ook laten terug bellen door Vodafone: https://www.vodafone.nl/zakelijk/kleinbedrijf/
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic