DianneOfman

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummer niet zichtbaar in My Vodafone

Ik heb vanmorgen een prepaid-nummer in My Vodafone ingevuld als account uitbreiden. Dit is wel gelukt omdat er staat "Vodafone contracten (3)". Er staan twee klantnummers met mijn naam maar één, welke dus net is bijgevoegd, staat met Prepaid_364279510. Tevens kan ik dit klantnummer en telefoonnummer niet vinden in My Vodafone om bundels aan te zetten. 

Wel heb ik via mijn andere telefoonnummer het tegoed opgewaardeerd en staat er geld op, ook heb ik met het nieuwe nummer gebeld naar mijn eigen privé nummer en dit werkte. 

Ik heb ook de telefoon aan en uit gezet (ook pincode van Sim-kaart verwijdert omdat het in een TP-link Mifi-router moet). Ook is de website van My Vodafone al meerdere keren ververst met daarbij opnieuw inloggen. Ik weet dus even niet wat ik moet doen, aangezien ik wel een e-mail heb gekregen met daarin de mededeling dat het nummer is toegevoegd aan Vodafone & Ziggo account. Vodafone is dicht vandaag.... 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @DianneOfman, welkom hier!

Uit je bericht begrijp ik dat je in My Vodafone het account hebt uitgebreid, maar dat de informatie van deze aansluiting nog niet direct zichtbaar is in My Vodafone. Het kan tot maximaal. 24 uur duren voordat dit zichtbaar is en is gesynchroniseerd in de achterliggende systemen. Mocht het morgen in My Vodafone nog steeds niet zichtbaar zijn, dan hoor ik het graag 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @DianneOfman, welkom hier!

Uit je bericht begrijp ik dat je in My Vodafone het account hebt uitgebreid, maar dat de informatie van deze aansluiting nog niet direct zichtbaar is in My Vodafone. Het kan tot maximaal. 24 uur duren voordat dit zichtbaar is en is gesynchroniseerd in de achterliggende systemen. Mocht het morgen in My Vodafone nog steeds niet zichtbaar zijn, dan hoor ik het graag 🙂

DianneOfman
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Super! Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb hem kunnen vinden in de My Vodafone klantnummers. Dankjewel

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic