Sylvia1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Note 7

Hallo
Ik ben al vele jaren klant van vodafone.
Heb vanmorgen gebeld omdat dat ik vanaf 29 aug mag verlengen .
Mijn vraag waarom vragen jullie voor de note 7 950. Euro vragen terwijl hij overal max 850. Euro kost .
Als ik mijn abbo wil verlengen kost het me 50 per maand en moet ik voor de tel nog 100 bijbetalen wat ik niet wil.
Waarom ik de note 7 wil is omdat ik artrose in m'n vingers heb dus alles met het pennetje doe
Gr sylvia
5 Reacties 5
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Hoi Sylvia1 , waar zie je precies de € 950 terug? Op de volgende link zie ik wel genoemde adviesprijs van € 929,00 terug: Klik hier. Voor deze prijs verkopen wij het toestel echter niet.

In combinatie met een abonnement betaal je namelijk een stuk minder (los verkopen we de toestellen niet). Je ziet bijvoorbeeld dat je met € 100 bijbetaling over 2 jaar tijd in totaal € 676 betaalt voor het toestel.


Sylvia1
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi ik had met de klantenservice gebeld die zei 950. Euro .
Maar dan nog ik heb nog nooit voor een tel bijbetaald ook niet toen de note 4 uitkwam .
Ik heb er nu een gevonden kost de tel 30 incl abbo dat is nog te doen
Of miss stap ik wel over naar een andere provider want ze worden ook gratis aangeboden
Gr sylvia
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Sylvia1 dat zouden we natuurlijk erg jammer vinden! Helaas kunnen wij de prijzen niet wijzigen. Uiteraard hoop ik wel dat je toch besluit om bij Vodafone te blijven. 🙂
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic wordt binnen 48 uur gesloten bij geen nieuwe reactie.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic