Hallo,
Ik heb een Samsung Galaxy Note 4, die heb ik in Januarie 2015 gekocht bij Vodafone icm 2 jarig abonnement met Garant verzekering.
Gister was de telefoon plots uit gegaan ik dacht vanwege een lege accu, dus ik heb de telefoon opgeladen met de bijbehorende charger, toen hij aangaf iets over 50% te zijn opgeladen zette ik hem aan, hij starte normaal op, maar nadat ik een contact had uitgezocht die ik wou bellen viel de telefoon uit en starte zichzelf opnieuw op, dit keer kwam ik slechts tot het punt dat ik mijn telefoon ontgrendelde en hij ging weer uit en starte weer opnieuw op, nu kwam hij niet eens meer verder dan de opstartanimatie.
Dit bleef mijn telefoon alsmaar doen en hij leek steeds korter na elkaar te rebooten. Ik heb toen mijn telefoon nogmaals in de lader gedaan en gewacht tot hij 100% vol was, daarna aan gezet, en hij kwam weer tot het ontgrendel scherm waar hij weer uit viel en opnieuw starte.
De telefoon bleef wel aan staan in download mode (volume omlaag + home + power butten) dus ik heb via Kies met de functie "Firmware updaten en initialiseren" de systeem software herinstalleerd, maar dit heeft dus niet geholpen.
De telefoon heeft nooit schade opgelopen heeft geen enkel krasje, hij is nooit nat geweest en had de orginele samsung systeem software erop staan.
Valt dit onder de garantie? Ik hoop het wel want ik heb er niets geks mee gedaan. En kan ik gewoon naar een Vodafone winkel of moet ik eerst dat ACE bellen?
Mvg.
Stefan