Adri

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nokia C3 Wlan Probleem

Hallo,Als ik via de WLAN wil gaan internetten dan krijg ik een G teken in mijn scherm. Dit betekend dat als ik met ingeschakelde WLAN op internet ga ik Vodafone hiervoor moet betalen terwijl WLAN gratis is. Volgens mij heb ik alles goed ingesteld. Instellingen > WLAN > Internetverbinding > Eerst vragen.Maar toch gaat mij Nokia C3 bij een internetverbinding met ingeschakelde WLAN over op betaald internetten?? Wie kan mij zeggen hoe ik het betaalde internet kan uitschakelen.Alvast bedankt.
5 Reacties 5
Economy

Gedreven Meedenker
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dataroaming uitschakelen.
Adri
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dataroaming uitschakelen.

Waar kan ik dit vinden?
Economy

Gedreven Meedenker
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi,Kies Menu en kies daarna Instellingen. Kies daarna Configuratie en dan Voorkeurstoegangspunten. Daar zul je ergens het woord Roaming of Dataroaming zien en die kun je dan uitschakelen.
Adri
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi,Kies Menu en kies daarna Instellingen. Kies daarna Configuratie en dan Voorkeurstoegangspunten. Daar zul je ergens het woord Roaming of Dataroaming zien en die kun je dan uitschakelen.

Hallo, bedankt voor jou info maar als ik bij voorkeurtoegangspunten kijk dan staat daar "mijn toeganspunt"of "Vodafone live". Moet ik een van deze of beide dan verwijderen.
Economy

Gedreven Meedenker
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Oké, dan heeft je toestel geen bewerking van roaming. Wat je zou kunnen doen is als je naar het buitenland gaat, 'Vodafone live' verwijderen bij je voorkeurtoegangspunten. Als je weer thuis bent, log je in op Vodafone en kun je de internet-instellingen weer automatisch inschakelen dmv een SMS.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic