adsl501148

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe update voor Nokia E7

Ik ben in het bezit van een Nokia E7 en kan nog steeds geen update uitvoeren terwijl er wel een nieuwe is op de Nokia site. Wanneer geeft Vodafone deze update vrij voor de Nokia E7.
13 Reacties 13
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé adsl501148,

Deze update wordt door Nokia zelf uitgegeven, je vind deze terug via je desktop manager als je je toestel aansluit op je computer.
Staat hij hier nog niet bij?
henkus

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Annabelle,ik heb inmiddels contact gehad met Nokia over die update en die vertelde mij dat jullie die update vrij moeten geven. Bij wie moeten we nu zijn ? Als ik via de update van Nokia doe zegt hij dat het toestel al up to date is, terwijl je kunt zien op de site dat er inmiddels Belle Refresh update moet zijn. Vr.Gr.Henk.
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
henkus schreef:
Annabelle,ik heb inmiddels contact gehad met Nokia over die update en die vertelde mij dat jullie die update vrij moeten geven. Bij wie moeten we nu zijn ? Als ik via de update van Nokia doe zegt hij dat het toestel al up to date is, terwijl je kunt zien op de site dat er inmiddels Belle Refresh update moet zijn. Vr.Gr.Henk.
Hoi henkus,

Om deze vraag goed te beantwoorden moeten we eigenlijk weten of het toestel Vodafone branded is.
Zie je een Vodafone logo wanneer je het toestel opstart of staat er Vodafone software op het toestel?
Wanneer het een Vodafone branded toestel is dienen wij inderdaad eerst de software vrij te geven.
Het duurt over het algemeen langer voordat Vodafone branded software vrijgegeven wordt omdat deze update eerst uitvoerig gestest wordt door Vodafone en waar nodig wordt aangepast, dit dan in overleg met de producent (in dit geval Nokia)

henkus

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Er staat op de buitenkant van het toestel niets over Vodafone. Alleen als je opstart komt er een logo in beeld met Vodafone.
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
henkus schreef:
Er staat op de buitenkant van het toestel niets over Vodafone. Alleen als je opstart komt er een logo in beeld met Vodafone.
Dan betreft dit inderdaad een Vodafone branded toestel.
Het duurt dan inderdaad langer voordat de software update wordt vrijgegeven dan unbranded toestellen.
adsl501148
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is Vodafone wel bezig met deze update of laten ze het gaan en geven ze het nooit vrij. Vind het wel lang duren. Jullie vertrouwen Nokia toch wel als ze een nieuwe update vrij geven.
henkus

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik denk eigenlijk ook niet dat ze er haast mee maken. Er zijn denk ik niet zoveel gebruikers met een Nokia E7. Vervelend is het wel. Is er een andere manier om het er alsnog op te krijgen ?
adsl501148
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is zeker vervelend terwijl de update al lang door Nokia vrij is gegeven. Waarom blijft Vodafone zolang achter. Kan Vodafone dan zeggen hoelang het nog gaat duren voordat de update word vrij gegeven of een andere manier aangeven zodat wij de update er wel op kunnen krijgen.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey iedereen,

We gaan intern navraag doen over deze update.
Jullie horen het als we er meer over weten!


Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ik heb zojuist meer informatie gekregen:

Er komt geen algemene update voor Nokia E7 in de vorm van nieuwe software voor branded toestellen.
Wat wel gaat gebeuren is dat Nokia de updates uit zal brengen als losse app- updates.

Als je dus een Vodafone Branded toestel hebt dan krijg je dezelfde update als de unbranded toestellen echter alleen in kleine tussenstapjes.

Ik hoop dat dit meer duidelijkheid schept!
AndreDierick

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
nee dit maakt het niet duidelijk. op de nokia website staat De nieuwste software-release voor de Nokia E6-00 is Nokia Belle Refresh (111.140.0058), en die valt niet te downloaden waarom nog steeds niet? En hoe werkt dan dat updaten in "brokjes"?
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi AndreDierick,

We hebben het hier over de E7, niet over de E6.
AndreDierick

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Daarvoor geldt het zelfde, net zoals voor alle Symbian Vodafone toestellen. Er is één update voor alle toestellen, en die wordt door vodafone niet afgeleverd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic