wdv

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe telefoon maar moet micro simkaart hebben.

Hallo ik heb een vraag ik heb een andere telefoon gekocht en nu moet er een micro sim in nu hebben ze mijn andere "normale" simkaart verknipt en werkt niet meer. 

Nu is mijn vraag hoe kom ik aan een nieuwe microsimkaart?

Kan ik de klantenservice bellen en dat die mij 1 sturen of moet ik apart naar een vodafone winkel, die hier overigens niet in de buurt zit.

Met vriendelijke groet,

W. de Vries

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi, W. de Vries,

Jouw vraag is al vaker hier op het forum gesteld, dus je had het antwoord eigenlijk ook kunnen vinden als je even had gezocht, maar ik zal het nogmaals even herhalen:

• je kunt in de winkel direct een microsimkaart halen als je hier met ID langsgaat. Die is dan meteen geactiveerd.
  • wil je het via klantenservice doen, dan sturen zij een simkaart op en vervolgens moet je nogmaals bellen om deze te activeren, want een geactiveerde simkaart wordt natuurlijk niet opgestuurd.

En dan nog 1 tip, die je hier ook vaker zult zien. NOOIT een simkaart knippen, dit gaat zo vaak fout en levert verbindingsproblemen op.

Succes ermee.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi, W. de Vries,

Jouw vraag is al vaker hier op het forum gesteld, dus je had het antwoord eigenlijk ook kunnen vinden als je even had gezocht, maar ik zal het nogmaals even herhalen:

• je kunt in de winkel direct een microsimkaart halen als je hier met ID langsgaat. Die is dan meteen geactiveerd.
  • wil je het via klantenservice doen, dan sturen zij een simkaart op en vervolgens moet je nogmaals bellen om deze te activeren, want een geactiveerde simkaart wordt natuurlijk niet opgestuurd.

En dan nog 1 tip, die je hier ook vaker zult zien. NOOIT een simkaart knippen, dit gaat zo vaak fout en levert verbindingsproblemen op.

Succes ermee.
wdv
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je wel voor het snelle antwoorden ik heb de klantenservice gebeld en binnen 4 werkdagen krijg ik een nieuwe simkaart toegestuurd dan wel een micro.

Nogmaals bedankt.

mvg

W.de vries
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic