royprins

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe tarieven, ook voor lopende contracten!

Van de week een mailtje van Vodafone ontvangen met daarin de simpele mededeling dat de tarieven voor bellen enz. In buitenland worden veranderd. Ook voor mijn lopende contract! Het zou wel eens iets duurder kunnen worden stond er stiekem bij maar je moet zelf even opzoeken hoeveel. Dit bleek HEEL veel. Kan Vodafone contracten tussentijds zomaar duurder maken? Mag dit met een simpel algemeen mailtje kenbaar gemaakt worden? Mogen wij nu ook via een mailtje aangeven minder te gaan betalen voor dezelfde
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
JohnS

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 3Oplossingen
  • 0Likes
@michel87 Wat je zegt klopt inderdaad. Bij een Smart abonnement valt roaming al binnen je abonnement. Vodafone Passport is daardoor niet van toepassing.
@royprins Indien het bij jou gaat om een Smart abonnement, raad ik je aan via de volgende link de tarieven te bekijken welke hiervoor gelden:
http://www.vodafone.nl/Vodafone/wg30/pdf/klantenservice/tarieven/tarievenoverzicht_bel+sms+web_smart...

Bekijk in context

8 Reacties 8
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Roy,
 
Hier zal niemand op het Forum antwoord op kunnen geven.
Dit forum is meer van technische aard.
 
Ik denk dat je beter contact met Vodafone op kunt nemen.
 
Succes iig!
 
Vlinder

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
He Roy,
 
Volgens mij worden de prijzen in het buitenland juist goedkoper. Dit is een tijd geleden bekend gemaakt via oa nu.nl. Ik zou dit voor de zekerheid eens navragen in een Vodafone winkel, of zijn er mods die dit antwoord weten?
 
Help us ?!
Gr. Vlinder
 
 
royprins
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Vlinder, Klopt, het wordt voor de meesten goedkoper, maar het kan voor sommige abbonementen en gebruikers van passport juist duurder worden. Dit staat ook in de mail van Vodafone Of, en hoeveel duurder mag je zelf gaan uitvogelen volgens dezelfde mail (in andere bewoordingen). Ook ontbreekt de wettelijk verplichte melding dat je je contract per direct mag opzeggen.
JohnS

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 3Oplossingen
  • 0Likes
Beste Roy,

Het betreft hier roaming tarieven die door de Europese Commissie zijn vastgesteld. Vodafone is verplicht deze tarieven over te nemen. Er is dan ook geen sprake dat Vodafone voorwaarden gewijzigd heeft. Je hebt gelijk dat in combinatie met Vodafone Passport het soms duurder kan worden. Daarom raden we ook aan Passport uit te zetten. Pas dan kun je gebruik maken van de goedkopere tarieven. Vanaf 1 juli (als de tarieven ingaan) wordt Passport ook niet meer aangeboden en kan deze ook niet meer aangesloten worden.
royprins
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste John, Met mijn abbonementen mag ik in passport landen internetten en bellen uit mijn bundel tegen nationaal tarief. Passport uitzetten is geen optie. Ik zit ongeveer drie keer per jaar in mijn appartement in het buitenland. Reken jij maar eens uit hoeveel ik moet bijbetalen als ik drie keer mijn 1000 mb opmaak. Nu is dat 0,00. Groet, Roy
michel87

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
eh roy ik denk dat jij het niet helemaal begrijpt hoor. als je een abonnement hebt waarbij internetten en bellen in het buitenland is inbegrepen gaat dit van je bundels af. ik heb ook namelijk zo'n abonnement (smart). passport is niet aan of uit te zetten omdat dit gewoon niet van toepassing is. ik begrijp jouw probleem dan ook niet zo, je betaalde eerst al niets extra's (zolang je binnen de bundels blijft natuurlijk) en dat blijft ook zo..

klopt toch he mods?
JohnS

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 3Oplossingen
  • 0Likes
@michel87 Wat je zegt klopt inderdaad. Bij een Smart abonnement valt roaming al binnen je abonnement. Vodafone Passport is daardoor niet van toepassing.
@royprins Indien het bij jou gaat om een Smart abonnement, raad ik je aan via de volgende link de tarieven te bekijken welke hiervoor gelden:
http://www.vodafone.nl/Vodafone/wg30/pdf/klantenservice/tarieven/tarievenoverzicht_bel+sms+web_smart...
royprins
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heren, Het klopt. Ik had het niet goed begrepen. Mijn hartelijke dank voor de uitleg. Groet, Roy
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic