Iza

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nieuwe tarief - oude abonnement ??

Ik heb al jaren een abonnement bij jullie, mijn laatste abonnenmet is in april 2016 verlengd. ik heb laatst enorme factuur gekregen, volgens mij de foud zit in tarief "bellen naar buitenland" sinds 1.07.2017 is er nieuwe tarief maar bij mijn rekening is nog oude tarief verrekend - 0,81 !!! mijn vraag hoe kan dat? ik kan nergens lezen dat bij oude abonnement geldt ook oude tarief! Als jullie gaan tarief veranderen daan geldt dat voor iedereen???




4 Reacties 4
MissRed

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee; de tarieven waarmee je je contract bent aangegaan, blijf je behouden. Hier: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/tarieven-en-voorwaarden.shtml#abonnementen kun je onderaan de pagina de voorwaarden en tarieven van je type abonnement met bijbehorende ingangsdatum van je contract opzoeken. Hopelijk biedt dit meer duidelijkheid 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Hoi Iza,

Was de informatie die MissRed je gaf voldoende? Of kunnen we je nog ergens mee helpen?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic