Pklaassen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe simkaart niet aangekomen

Dag Vodafone,

 

onlangs heb ik een nieuw abonnement bij jullie afgesloten. Het pakketje met de nieuwe simkaart is met PostNL bezorgd, waarvan ik ook melding heb ontvangen. Maar helaas ligt er niks in mijn brievenbus. Kunnen jullie contact opnemen met PostNL om dit op te lossen? 

Groeten Patrick

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Hi @Pklaassen 
Als je niets hebt ontvangen dan zou ik bij de klantenservice een nieuwe bestellen. Als Vodafone een onderzoek gaat verrichten dan duurt het alleen maar langer. Even een belletje naar de klantenservice en je hebt hem morgen in huis. Het is uiteraard vervelend, maar zoiets kan gebeuren. Overigens, ik ga er vanuit dat het hier alleen om een simkaart gaat en niet ook om een toestel?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic