andybreda

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe simkaart i.v.m. overstap naar KPN

Beste medewerker van Vodafone,

Ik ga in november overstappen naar KPN omdat dit voordeliger is. Nu vroeg KPN mij om het simkaartnummer, dit zou op mijn simkaart moeten staan. Omdat mijn simkaart geknipt is, is deze daarbij verloren gegaan. De medewerkster van jullie gaf aan dat deze code niet meer te achterhalen was en dat er voor 20EU (!) een nieuwe simkaart besteld moest worden. Hiermee ging ik akkoord, maar direct na het gesprek kwam ik er achter dat dit nummer gewoon via een app te achterhalen was. Toen ik binnen 2 minuten (!!) terugbelde was de bestelling niet meer te annuleren, hij was namelijk al verzonden. Dit lijkt mij erg sterk, ik kreeg meer het gevoel dat mij een hak werd gezet omdat ik de overstap maak naar een concurrent.

U snapt natuurlijk dat ik mij aardig belazerd voel, het is toch wel mogelijk deze bestelling te annuleren? Ik ging met een goed gevoel weg bij Vodafone, de service was altijd goed. Dit gevoel dreigt nu verziekt te worden door dit voorval, een terugkeer zal vrijwel zeker uitblijven.

Ik hoop dat u via deze weg meer begrip heeft voor de situatie dan de medewerkster die ik telefonisch sprak. Zou u zo vriendelijke willen zijn om deze kaart te annuleren en niet in rekening te brengen?

Met vriendelijke groet,




Andy Schuurbiers
2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Andy Schuurbiers,

Via dit Forum is het niet mogelijk om individuele zaken te regelen. Dit zijn kwesties waarbij inzage of wijziging van klantgegevens noodzakelijk is. Dat kan niet via dit Forum. Dit Forum is een Community voor en door Vodafone Klanten, waarbij alleen vragen gesteld kunnen worden die niet van persoonlijke aard zijn. En die dus beantwoord moeten kunnen worden door onafhankelijke Forum-leden en Forum-Experts. Een Moderator zal hetzelfde vermelden als ik. En dit topic sluiten. Via de contact-pagina van Vodafone vindt je manieren waarop je wel individuele kwesties kunt regelen. Je vindt deze door bovenaan deze webpagina op Support te klikken.

Succes!

Netwerker


Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @andybreda,

Als aanvulling op het vorige antwoord. Je kunt het simkaartnummer ook opvragen via je My Vodafone Persoonlijk en Zakelijk.


  • Voor My Vodafone Persoonlijk ga je naar 'Mijn toestel' > 'Toestel deblokkeren'. Kijk vervolgens bij 'Jouw simkaartnummer' voor het simkaartnummer.
  • Voor My Vodafone Zakelijk ga je naar 'Nummerbeheer'. Kies het gewenste nummer. Vervolgens zie je het simkaartnummer bij 'SIM-kaartnummer:'.
Heb je een iPhone? In dat geval kun je het simkaartnummer (ICCID) ook opvragen via je telefoon. Kijk hiervoor op deze pagina.

Bij andere telefoons is het vaak ook mogelijk, soms moet hiervoor wel een app uit de Play Store worden geïnstalleerd. Daarnaast kun je ook in een van onze winkels je simkaartnummer opvragen. Het is wel belangrijk dat je je legitimatie meeneemt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic