Beste medewerker van Vodafone,
Ik ga in november overstappen naar KPN omdat dit voordeliger is. Nu vroeg KPN mij om het simkaartnummer, dit zou op mijn simkaart moeten staan. Omdat mijn simkaart geknipt is, is deze daarbij verloren gegaan. De medewerkster van jullie gaf aan dat deze code niet meer te achterhalen was en dat er voor 20EU (!) een nieuwe simkaart besteld moest worden. Hiermee ging ik akkoord, maar direct na het gesprek kwam ik er achter dat dit nummer gewoon via een app te achterhalen was. Toen ik binnen 2 minuten (!!) terugbelde was de bestelling niet meer te annuleren, hij was namelijk al verzonden. Dit lijkt mij erg sterk, ik kreeg meer het gevoel dat mij een hak werd gezet omdat ik de overstap maak naar een concurrent.
U snapt natuurlijk dat ik mij aardig belazerd voel, het is toch wel mogelijk deze bestelling te annuleren? Ik ging met een goed gevoel weg bij Vodafone, de service was altijd goed. Dit gevoel dreigt nu verziekt te worden door dit voorval, een terugkeer zal vrijwel zeker uitblijven.
Ik hoop dat u via deze weg meer begrip heeft voor de situatie dan de medewerkster die ik telefonisch sprak. Zou u zo vriendelijke willen zijn om deze kaart te annuleren en niet in rekening te brengen?
Met vriendelijke groet,
Andy Schuurbiers