DMFM

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe simkaart activeren lukt niet

Na diefstal heb ik een nieuwe sim opgevraagd, met behoud van nummer. Na het plaatsen van de sim, en het invoeren van de pincode activeert de nieuwe sim niet. Wat te doen? Aan de tel zeiden ze dat na 1 uur de sim geactiveerd zou zijn

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11886Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3107Likes

Hoi @DMFM 
Zit je momenteel in Nederland? Je moet namelijk je simkaart wel in Nederland activeren. Mocht je in Nederland zijn, kijk dan even in je My Vodafone app, of online in je browser, welk simnummer er staat beschreven. Mocht daar iets mis mee zijn, een verkeerde simnummer dat staat geactiveerd, neem dan even contact op met de klantenservice van Vodafone. 

Fijne feestdagen! 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 99Posts
  • 33Oplossingen
  • 38Likes

@DMFM Jeetje, wat een nare situatie! Was je verzekerd voor diefstal? Heb je inmiddels alles aan de praat kunnen krijgen? Zo niet, dan kijken we graag wat we via deze weg voor je kunnen betekenen. Update in dat geval jouw privé profiel met onder andere het mobiele nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic