Na diefstal heb ik een nieuwe sim opgevraagd, met behoud van nummer. Na het plaatsen van de sim, en het invoeren van de pincode activeert de nieuwe sim niet. Wat te doen? Aan de tel zeiden ze dat na 1 uur de sim geactiveerd zou zijn
Hoi @DMFM
Zit je momenteel in Nederland? Je moet namelijk je simkaart wel in Nederland activeren. Mocht je in Nederland zijn, kijk dan even in je My Vodafone app, of online in je browser, welk simnummer er staat beschreven. Mocht daar iets mis mee zijn, een verkeerde simnummer dat staat geactiveerd, neem dan even contact op met de klantenservice van Vodafone.
Fijne feestdagen!
@DMFM Jeetje, wat een nare situatie! Was je verzekerd voor diefstal? Heb je inmiddels alles aan de praat kunnen krijgen? Zo niet, dan kijken we graag wat we via deze weg voor je kunnen betekenen. Update in dat geval jouw privé profiel met onder andere het mobiele nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.