joopbaars1712

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Via Ziggo heb ik een nieuw mobiel abonnement bij u afgesloten

Goedemorgen,

Via Ziggo heb ik een mobiel Simonly abonnement bij u afgesloten,ordernummer: 1800343518 een voorwaarde is GEEN afsluitkosten. In het zojuist ontvangen contract berekend u 25.euro afsluitkosten Daar ga ik niet mee akkoord en verzoek u dit te crediteren.

Met vriendelijke groet Joop Baars.

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes

Hoi @joopbaars1712 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Vervelend dat je toch een rekening hebt ontvangen terwijl er is aangegeven dat je geen aansluitkosten zou hebben. Heb je dit zwart op wit staan en kan je hiervan een plaatje laten zien? (graag wel je privé gegevens / 06 nummer verwijderen van het plaatje, mocht deze mee gezonden moeten worden). Zelf kan ik namelijk niets vinden via de website van Ziggo dat er geen aansluitkosten zijn maar het kan natuurlijk wel zo zijn dat jij dit wel krijgt, omdat ze dit hebben aangegeven. 

Doe je nu niets dan zal iemand van Vodafone dit verder oppakken en met je mee kijken, heb daarvoor dan even geduld. 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @joopbaars1712, goedemorgen!

Logisch dat je even verhaal komt halen als je iets anders in de bevestiging ziet staan dan besproken. Het bijzondere is dat als ik de bestelling zelf erbij pak hier geen eenmalige kosten op staan. Deze zijn ''uitgezet''. De bevestiging zorgt in dit geval alleen voor verwarring. We zullen dus in ieder geval de eerste factuur moeten afwachten of hier eenmalige kosten worden berekend. Mocht dit het geval zijn, dan vergoed ik deze voor je. Ik zal het hier in de gaten houden wanneer jij je eerste factuur ontvangt. Stuur mij gerust een berichtje ook als je de eerste factuur hebt ontvangen, want 2 zien tenslotte altijd meer dan één 😉 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic