Bennie23

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe nummer word niet herkend

Hallo,

Ik heb een vodafone Prepaid toestel (vodafone smart 3) en mijn oude nummer was uit de lucht gehaald IVM.niet op tijd te hebben opgewaardeerd. nou had ik gebeld naar vodafone en ze zeiden dat ik gratis een Sim kaart kon krijgen. (met nieuw nummer).

deze heb ik vandaag binnen gekregen en ik ben begonnen met het maken van een account.
Vodafone vroeg mij op de site om mijn mobiele nummer zodat ze een SMS'je naar mij konden sturen met een activeringscode. ik heb mijn nummer goed ingetikt. alleen ik krijg geen sms.

ik kan al wel gebeld worden op mijn nieuwe nummer.
opmerking: als ik bij mijn telefoonstatus kijk. staat er dat mijn telefoonnummer onbekend is.

Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen en dat ik gauw een vodafone account aan kan maken, zodat ik beltegoed erop kan zetten.

Mvg.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bennie23
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

het is opgelost! ik heb beltegoed in de winkel gekocht. daarna kreeg ik meteen een smsje met de activeringscode voor mijn account. nu kan ik online opwaarderen!

Bedankt

Bekijk in context

2 Reacties 2
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Bennie23 ,

Dit is erg vervelend, alleen hier op het forum kunnen wij daar erg weinig aan doen omdat wij dan te veel persoonlijke gegevens moeten hebben.

Kan je wel 1200 bellen? Hier is geen beltegoed voor nodig

Het zou soms kunnen lukken door een andere browser wel lukt.

Heeft je telefoon wifi? Download anders even de my vodafone app. en open een chat.
Het kan even duren voordat iemand je helpt, maar hun hebben meer inzage in waarom deze sms wel of niet verstuurd is.
Bennie23
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

het is opgelost! ik heb beltegoed in de winkel gekocht. daarna kreeg ik meteen een smsje met de activeringscode voor mijn account. nu kan ik online opwaarderen!

Bedankt
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic