gekkehenk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe klant met nummerbehoud, wanneer simkaart erin?

Hoi allen,

Dit zal vast al vaker langsgekomen zijn, maar ik heb niks kunnen vinden in de search, vandaar.

Heb enige tijd geleden een overstap aangevraagd van mijn t-mobile abonnement naar vodafone, inclusief nummerbehoud.
De nummerbehoud webpagina geeft aan: "Je aanvraag voor behoud van nummer 06xxxxxxxx is goedgekeurd door t-mobile. De overstap naar Vodafone vindt plaats op 01-10-2014"

Harstikke mooi natuurlijk, maar wanneer mag ik nu precies mijn simkaart erin doen?
Her en der lees ik dat het ná het plaatsen van de simkaart nog 24 uur duurt voordat alles geactiveerd is.
Ik ben bang dat als ik vóór die tijd (per ongeluk) gebruik maak van 3g er dan kosten in rekening gebracht worden e.d.

Kortom: wie kan mij vertellen wanneer ik precies mijn vodafone simkaart in de telefoon moet doen? En moet ik dan nog rekening houden met het wel/niet gebruiken van telefonie/3g gedurende die dag?

Hartelijk dank.

1 Reactie 1
paulc

Meedenker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Hoi Henk,

Je hoeft niet bang te zijn voor buiten bundel kosten. Als het nummer nog niet geactiveerd is dan werkt het simpelweg niet.

Meestal is nummer behoud rond 9 uur in de ochtend afgerond.
Mocht je Vodafone simkaart niet werken dan kun je het beste even je telefoon uit en aan doen. (Eventueel een half uurtje wachten en opnieuw proberen. )

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic