Ik heb net een nieuwe Iphone 4 gekregen bij mijn abonement van Vodafone. Ik kreeg er ook een simkaart bij (omdat de andere niet in een iphone paste). Maar nu stop ik deze simkaart erin, configureer ik mijn telefoon en staat er in de linker boven hoek 'Geen service'.
Ik kan ook niet bellen/gebelt worden. Whatapp doet het wel maar dat komt omdat ik hem met mijn wifi heb verbonden.
En het is ook niet dat hij naar 5 minuten overspringt op vodafone, ik heb hem al een uur en hij staat nogsteeds op 'Geen service'. Als ik hem opnieuw opstart blijft hij ook op 'Geen service'
Als ik tussen instellingen > aanbieder > en ik zet automatisch af. Kan ik wel voor vodafone kiezen. Maar als ik deze selecteer komt er te staan
'Beperkt netwerk
Het geselecteerde mobiele netwerk is beperkt. In Instellingen kunt u een ander netwerk kiezen'
En daar onder twee buttons, eentje met 'Sluit' en eentje met 'Instellingen". Als ik op sluit klikt blijf ik blijf ilk op de zelfde pagina. Druk ik op 'Instellingen' dan blijf ik ook op de zelfde pagina. Ik heb dit geprobeert bij alle netwerken die ik kan kiezen als hij niet op automatisch staat. En bij ieder netwerk geeft hij dit bericht.
Er is nog niks gebeurt met mijn iphone. Ik heb hem net een uurtje en hij heeft het ook nog niet gedaan. De verpakking van de iphone was nog gewoon dicht toen ik hem kreeg dus ik zou niet weten wat er dan gebeurt is.
Ik hoop dat ik dit zelf kan fixen, met hulp van een van jullie misschien?
Groetjes Janneke