assie49

Liefhebber
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Nieuwe gebruiker My VF app toevoegen lukt niet

Mijn partner en ik gebruiken beiden hetzelfde email adres, maar hierdoo werkt bij 1 van de 2 de app niet omdat er dan al staat dat het reeds in gebruik is.
Hoe dit te benaderen? Via de My VF site en dan gebruiker toevoegen?
Lukt ook niet omdat i dan alleen mijn eigen gegevens krijg/kan aanpassen en niet die van mijn partner kan toevoegen.

Met de oude app, konden we beiden onze eigen tegoeden en verbuik zien, omdat we onder 2 telefoonnrs inlogden.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
assie49
topicstarter
Liefhebber
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Gevonden...Wel omslachtig, maar bij beide gebruikers moet je elkaar toevoegen. Althans, zo heb ik het nu gedaan. Via de site moet je dat toestaan.
eea Vraagt wel om een duidelijkere uitleg op jullie site.

Bekijk in context

4 Reacties 4
assie49
topicstarter
Liefhebber
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Iniddels via My VF, abonnement toevoegen aan t proberen. Krijg smscode opgestuurd, maar krijg telkens door dat deze niet juist is
assie49
topicstarter
Liefhebber
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Gevonden...Wel omslachtig, maar bij beide gebruikers moet je elkaar toevoegen. Althans, zo heb ik het nu gedaan. Via de site moet je dat toestaan.
eea Vraagt wel om een duidelijkere uitleg op jullie site.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Toch nog fijn om te horen @assie49 dat het allemaal is gelukt, ook al was het even zoeken!
Mocht je nog vragen hebben stel deze dan gerust, zou je de oplossing even kunnen aanklikken zodat andere weten dat dit topic is opgelost?
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten. Voor meer informatie hierover zie topic: My Vodafone voor abonnementen - Veelgestelde vragen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic