koudekermis

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Nieuwe actie Friends and Family?

Graag zou ik willen weten tot wanneer de huidige Friends and Family actie loopt. Ook ben ik benieuwd of er al meer bekend is over de nieuwe Friends and Family actie.
8 Reacties 8
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Welkom op het forum! Tot wanneer Friends & Family acties lopen of wanneer er andere komen weet ik helaas niet. Mijn beste tip is: zie je iets aantrekkelijks dat past bij wat je nodig hebt, dan bestel gewoon. Net als met alles komt er altijd wel weer een andere aanbieding langs maar daar kun je ook niet altijd op wachten toch? 🙂
koudekermis
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
In principe loopt mijn abonnement tot midden april. Ik zie net in een ander topic dat de actie loop t/m 3 maart 2013. Het lijkt mij dan verstandig om op 2 maart te verlengen. Indien de nieuwe actie dan interessanter is dan de huidige actie dan hoop ik op de coulance van Vodafone te kunnen rekenen. 
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ik raad je wel aan om een paar dagen eerder te verlengen. 99% van de tijd gaat een verlenging prima hoor, maar als er iets mis gaat is er nog iets tijd om dat te compenseren.

Wat we niet doen is achteraf als er een andere aanbieding komt, je abonnement nogmaals aanpassen. Aanbiedingen veranderen continu, zo gaat dat overal. Je tekent een contract met een bepaalde actie, en die krijg je dan ook 😉
koudekermis
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Bedankt voor je advies!  En ik begrijp je officiele reactie, maar jullie zijn de beroerdste niet, dus dat komt helemaal goed. 😄
moosje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan iemand me vertellen hoe ik aan een aktiecode kan komen? Ik heb nu sim only bij een andere provider en wil eigenlijk naar een friends en familie abo ....
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey moosje,

Als je vrienden, family of kennissen hebt die bij Vodafone werkzaam zijn, kun je een code aan hen vragen.
moosje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de reactie, ik zal even wat vrienden moeten gaan maken dan ....
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Haha altijd leuk nieuwe vrienden maken 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic