fabfab77

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe aansluiting, na 2 weken nog niet actief.

Ruim 2 weken geleden heb ik telefonisch een abonnement bij vodafone afgesloten. Toestel iphone 4s erbij. Het toestel met simkaart werd paar dagen later bezorgd. Echter is het abonnement, nu 2 weken later, nog steeds niet in werking. Na vele malen te hebben gebeld met vodafone blijkt er een technische storing te zijn...niemand van vodafone kan mij antwoord geven/helpen. Klantenservice weet niet wat ze moeten doen. Ik word van de ene afdeling naar de andere doorverbonden. Uiteindelijk heeft eem mevrouw van afdeling betalingen???mij doorgegeven dat er een storing in abonnement zit. Annuleren kan ook niet want toestel is reeds bezorgd. Ik sta met mijn rug tegen de muur. Vertrouwen in vodafone is enorm gedaald!!! Slechte service meer kan ik er niet van maken. Ik moet volgens vodafone maar afwachten!

Edit moderator: Bericht dubbel gepost. Dit bericht staat ook al in dit topic.
1 Reactie 1
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @fabfab77 ,

Ik moet zeggen dat ik dit triest van de vodafone klantenservice vind. Ik zal het volgende doen als jou was. Via het contactformulier contact opnemen met de klantenservice. Dit zorgt er voor dat de medewerker die de klacht oppakt, dit vervolgens met iets minder haast kan doen.

Als u hier vervolgens op terug krijgt, dat ze niks voor je kunnen betekeken. Dan adviseer ik u schriftelijk uw beklacht te doen met een aangetekende brief. Hierin vermeld u vervolgens dat u vodafone in gebreken stelt, u niet meer betaald tot ze dit probleem verholpen hebben, en een tegemoed koming in de gemaaktte kosten eist.

Zo zet u vodafone met de rug tegen de muur 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic