Vincent75

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen met internet - postcode 6960 AB - Geen 3G.

Postcode 6960 AB heb ik geen 3G, en minimaal gprs. Kan daar geen internetpagina openen. Nu zie ik op de dekkingskaart dat 4g op die postcode ook niet gaat werken. Je betaald veel abonnementskosten en krijgt er niets voor terug. Het word tijd voor een andere provider!

Edit moderator: let svp erop dat je de titel zo duidelijk mogelijk maakt zodat anderen ook weten waar je topic over gaat.
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Heb je ook even gekeken naar het topic "Vodafone storingen"? Of er en storing in je buurt is zo niet doe dit dan even. Werkt je 2G netwerk wel gewoon? Link: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Storingen/bd-p/Vodafone_Storingen
Vincent75
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, er zijn geen storingen. Het bereik is daar zo slecht, dat ik het dakterras op moet als ik wil bellen. Zelfs dan lukt het niet altijd. Kan niet elke keer het dakterras op, want ben daar aan het werk. Het komt er op neer dat ik onbereikbaar ben op m'n werk! Dit probleem is niet van de laatste tijd, maar al zo lang ik klant ben van Vodafone.
Vincent75
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Er zijn al vaker meldingen van gedaan, maar er word helemaal niks mee gedaan. Ben niet de enige die opzoek gaat naar een andere provider, want vele collega's gingen me al voor. Het is zo jammer, want als je een contract afsluit bij Vodafone zeggen ze dat je op die postcode dekking hebt. Niet dus!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic