Hoi
Nicolevb Als eerst welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone en als klant op het netwerk van Vodafone.
Wat vervelend dat je nu bij je eerste ontmoeting problemen hebt met het aanmelden van je nieuwe Simkaart. Dit kunnen een aantal redenen hebben en ik hoop dat we er samen uit komen om deze op te lossen. Dit is een klanten helpt klanten community en uit privacy kan Ik als klant natuurlijk niet bij je gegevens. Je zal daar echt de
klantenservice van Vodafone voor moeten hebben. Zorg dan dat je je Simkaartnummer bij de hand hebt, als je belt.
Je kan de klantenservicen bereiken (0800-0094 van ma t/m vrij van 08:00 - 20:00 uur en op zat van 08:00 t/m 18:00 uur. Probeer het straks om 08:00 uur gelijk en anders kan je ze beter even een privé berichtje sturen via
Twitter en/of
Facebook. Daar kunnen ze gelijk uitzoeken wat er aan de hand is.
Een van deze kanalen moeten je kunnen helpen en kan je vandaag gebruik maken van je Vodafone abonnement. Laat je nog even weten of het is gelukt. Alvast bedankt en veel plezier!
Moderator edit: telefoonnummer aangepast en tijden.