Rverbeek

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe Note 4 werkt niet goed

Hallo,

Ik heb sinds een week de Note 4. Maar er is een plek op het Scherm waar het pennetje niet werkt. Heel irritant en belachelijk dat ik daar zoveel geld voor betaal. Wat een kutkwaliteit. Ik dacht eraan om terug te gaan naar de winkel, maar ze zullen het toestel wel weer op "moeten" sturen voor 6 weken.. ?

top service!
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Rverbeek ,

Schelden om het forum is niet volgens de huisregels. We houden het hier graag netjes en vriendelijk.
Je kunt boos zijn maar dit kan met elke telefoon overkomen en ik snap dat je van dat toestel kwaliteit verwacht maar zelfs en Iphone kan ook defect worden geleverd. Schelden hoeft dan niet direct ;). Reparatie is in dit geval dan het beste mocht je gebruik maken van de VTS service of deze standaard in je abonnement zitten krijg je en gelijkwaardig toestel tijdelijk te leen. Reparatie hoeft niet altijd 6 weken te duren kan ook binnen 2 weken klaar zijn licht aan de schade...
Onrust

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Rverbeek,

Het is alweer even geleden dat je dit op het forum hebt gezet en ik weet niet of je inmiddels het probleem hebt achterhaald en of hebt opgelost?. ..
Maar ook ik had even hetzelfde probleem als jij. Ik heb echter het idee dat het kwam door de magnetische clip van mijn wallet. Had namelijk precies daar waar die sluiting zit een plek op mn scherm waar de s pen het niet deed.
Heb daarna mn telefoon uit de wallet gehaald en opnieuw opgestart. Daarna was die plek verdwenen. Vraag mezelf wel af of die magnetische clip blijvende schade kan veroorzaken!?

Hopelijk heb je iets aan mijn reactie.

Groet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic