mbenbah

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe Firmware 3.1.3 Voor 2G/3G/3Gs

• Baseband updated on 3.1.3 to version 05.12.01
• Closes the usb_control_msg exploit
• Nauwkeurigere aanduiding van het batterijniveau op de iPhone 3GS
• Oplossing voor een probleem waarbij programma's van derden soms niet werden gestart
• Oplossing voor een probleem waarbij een programma kon crashen bij gebruik van het Japanse Kana-toetsenbord

Ze hebben ook nog enkele (ernstige?) security leaks opgelost:
Waarschuwingsdienst.nl
APPLE-SA-2010-02-02-1 iPhone OS 3.1.3 and iPhone OS 3.1.3 for iPod touch

Ik heb sinds 3.1.3. als Vodafone abo significant lagere down- en upload"snel"heden.
250 en 55 kpbs tegen vroeger 2800 en 280!
Iemand zelfde ervaring?
2 Reacties 2
Ron1978

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

• Baseband updated on 3.1.3 to version 05.12.01
• Closes the usb_control_msg exploit
• Nauwkeurigere aanduiding van het batterijniveau op de iPhone 3GS
• Oplossing voor een probleem waarbij programma's van derden soms niet werden gestart
• Oplossing voor een probleem waarbij een programma kon crashen bij gebruik van het Japanse Kana-toetsenbord

Ze hebben ook nog enkele (ernstige?) security leaks opgelost:
Waarschuwingsdienst.nl
APPLE-SA-2010-02-02-1 iPhone OS 3.1.3 and iPhone OS 3.1.3 for iPod touch

Ik heb sinds 3.1.3. als Vodafone abo significant lagere down- en upload"snel"heden.
250 en 55 kpbs tegen vroeger 2800 en 280!
Iemand zelfde ervaring?



Ik heb met opzet nog even niet geupgrade vanwege de jailbreak mogelijkheden, hoewel dit volgens mij ook alweer mogelijk is zonder update van je baseband. Hiermee blijft je jailbreak dus bestaan. Bij de 3g (die ik ook heb) zie ik bij sommige reacties elders dat het wel de performance ten goede komt. Heb jij ook de 3g of de 3gs en merkr jij iets aan de performance?
mbenbah
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb met opzet nog even niet geupgrade vanwege de jailbreak mogelijkheden, hoewel dit volgens mij ook alweer mogelijk is zonder update van je baseband. Hiermee blijft je jailbreak dus bestaan. Bij de 3g (die ik ook heb) zie ik bij sommige reacties elders dat het wel de performance ten goede komt. Heb jij ook de 3g of de 3gs en merkr jij iets aan de performance?



Problemen die ik heb met deze firmware zijn er nauwelijks, ik gebruik zelf een 3G 8GB.

De nieuwe 3.1.3. firmware heeft als doel het oplossen van aan eental bugs in de vorige versie. Maar soms lost nieuwe firmware niet alleen problemen op, maar brengt ook gelijk nieuwe bugs met zich mee. De nieuwste iPhone-firmware is hier helaas geen uitzondering op. Op Apple’s supportforum zijn steeds meer klachten over versie 3.1.3 te lezen. Meest gehoorde klacht is een probleem met de accuduur en de weergave van de accu-lading, terwijl firmware 3.1.3 juist problemen met de accustatus had moeten oplossen. Die weergave van de accuduur kan zonder reden tussen hoge en lage waardes heen en weer schommelen, zodat een goed beeld van de werkelijke conditie van je iPhone batterij ontbreekt.

Ook zouden sommige iPhones erg warm worden en zomaar uren bedrijfsduur verliezen. Een ander veelvoorkomend probleem is dat playlists op de iPod touch niet goed gesynchroniseerd worden. Het syncen van muziek werkt wel goed. Playlists worden of helemaal niet gesynchroniseerd of zijn na een sync helemaal leeg. Apple heeft nog niet officieel op de klachten gereageerd.

Via bron: iPodnn
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic