Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Vanmiddag heb ik mijn iphone 5s ontvangen en heb ik de simkaart (rond 17.00 uur) telefonisch geactiveerd. Toen werd vermeld dat binnen 1 uur de simkaart geactiveerd zou zijn en dat ik hem tegen die tijd even uit- en aan moest zetten. Het is nu 22.30 uur en talloze keren uit- en aanzetten verder, staat er nog steeds 'Geen service' in beeld. Wat moet ik doen?
Als je oude simkaart nog werkt dan betekent dit dat je nieuwe simkaart nog niet is geactiveerd. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice. Als je oude simkaart ook niet meer werkt, start je nieuwe toestel met nieuwe simkaart dan even opnieuw op.
Ik heb abonnement verlengd, nieuw toestel, simkaart erin en alles, maar geen service. Toestel uit en aan gezet. Oude simkaart in oude toestel werkt nog. Als ik op Mijn Vodafone kies voor Simkaart activeren krijg ik melding dat er geen simkaart is om te activeren. Wat nu?
Normaliter is een simkaart activatie vrij snel. Echter kan het activatie traject 48 uur duren. Wat je kunt doen om te zien of de activatie correct gaat is morgen vanaf 8 uur hierover contact opnemen met de klantenservice telefonisch of via de chat. Zorg er wel voor dat je je klantnummer bij de hand hebt.