Siemy

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw toestel.. nieuwe omruil mogelijkheden?

Ik heb een paar manden geleden mijn abonoment bij Vodafone verlengt, erg blij atlijd geweest dus gewoon en blijvertje, ik heb op het moment de HTC One X, en prachtig toestel die ook heel erg snel is.
Maar HTC Brengt vaak nieuwere modelen uit, Bijv. de HTC One X+, en binne kort nog een update "Ofthe One X" serie.

Ik vroeg me af of een toestel ruil mogelijk is, bij vodafone zelf en het abonoment zelf te houden, bijvoorbeeld over een half jaar  komt HTC met een toestel dat ik helemaal geweldig vind, zou het dan mogelijk zijn om de HTC One X om te ruilen met bij dragen voor het nieuwere toestel?

Ik heb op het moment een abonoment van 2 jaar.
HTC one X : grijs
 
4 Reacties 4
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Siemy,

Er komen inderdaad steeds allemaal mooie toestellen uit.
Echter is het niet mogelijk om je toestel te ruilen voor een nieuw toestel, ook niet met bijbetaling.

Je kunt wel zelf je toestel verkopen en dan met dat geld een nieuw toestel aanschaffen.
Op www.vodafone.nl/telefoon_inruilen kun je je toestel ook verkopen, daar krijg je er op dit moment nog €255 voor.
Siemy
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de informatie, maar is het toestel niet aan het contract verbonden?

Ik heb en 2 jaarig abo. afgesloten.
Siemy
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Graag zou ik nog een antwoord willen over het toestel aan het contract gebonden is of niet.
Zou super zijn als iemand wat zou kunnen laten weten!

M.V.G
-Siemy
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi Siemy,

Het toestel is niet aan het contract verbonden. Je mag je toestel verkopen en een ander toestel kopen. Let wel op als je een verzekering bij je toestel hebt afgesloten! Een verzekering is namelijk wel gekoppeld aan je toestel (via IMEI-nummer).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic